تولید محتوا
همانطور که این صحنه از کتابفروشی City Lights در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا نشان می دهد، دریافت یک کتاب جدید … [+] کار آسانی نیست. برخی از نویسندگان، مانند استیو همیلتون، به تکنیک های بازاریابی نوآورانه روی می آورند (عکس از رابرت الکساندر/گتی ایماژ)
Getty Images در سال 2019، ستونی نوشتم که در آن استیو همیلتون، نویسنده مشهور داستان‌های جنایی را به نمایش گذاشت و بررسی کردم که چگونه او با همکاری یک شرکت نوآورانه به نام The Story Factory، رویه‌های تجاری متعارف در صنعت نشر را «اختلال» می‌کند. اساساً، ناشران منابع کمتری را برای پشتیبانی بازاریابی برای اکثر کتاب‌های جدید اختصاص می‌دادند، و نویسندگان را مجبور می‌کردند که به دنبال مکانیسم‌های دیگری باشند تا در مورد کتاب‌های خود اطلاعاتی را منتشر کنند یا به دنبال چنین شیوه‌هایی به ناشر مراجعه کنند. همانطور که یک نظرسنجی اخیر از بیش از 5699 نویسنده توسط انجمن نویسندگان نشان داد که متوسط ​​درآمد ناخالص سالانه یک نویسنده از یک کتاب فقط 2000 دلار است در حالی که کل درآمد نویسندگان مربوط به نوشتن فقط 5000 دلار است، عدم حمایت بازاریابی فشار بیشتری را وارد کرده است. در حرفه ای که درآمد متوسط ​​آن زیر سطح فقر است.
سومین قسمت مورد انتظار استیو همیلتون در سری نیک میسون در اوت منتشر می شود … [+] 27, 2024
انتشارات بلک استون پنج سال بعد، منطقی است که هم نویسنده و هم صنعت فوق رقابتی که او هنوز در آن کار می کند، دوباره مرور کنیم. زمان‌بندی به‌ویژه خوب است، زیرا، همانطور که اتفاق می‌افتد، وقتی در سال 2019 با همیلتون صحبت کردم، او اخیراً دومین کتاب از مجموعه‌های نیک میسون مستقر در شیکاگو (استراتژی خروج) را منتشر کرده بود و پس از آن یازدهمین کتاب در الکس واقع در شمال میشیگان منتشر شد. سری مک نایت (مرد مرده در حال دویدن). کووید در سال 2020 شیوع پیدا کرد و حتی اگر کسب و کار را به طور کامل تعطیل نکرد، مطمئناً نحوه انتشار و تبلیغ کتاب ها را تغییر داد. استیو در آن سال با نویسنده پرفروش جنت ایوانوویچ در کتابی با عنوان فضل همکاری کرد، اما هیچ یک از نویسندگان نتوانستند حتی یک بار در عموم ظاهر شوند. تور کتاب نویسنده، که برای بیش از یک قرن یکی از اصلی‌ترین بخش‌های بازاریابی کتاب بوده است (تا مارک تواین برمی‌گردد)، ناگهان غیرممکن شد.
همیلتون به من گفت: «نزدیک‌ترین چیزی که می‌توانستیم به یک رویداد سنتی کتاب بیاییم، انجام یک تماس زوم صفحه‌نمایش تقسیم‌شده توسط یک کتابفروشی بود. صاحبان فروشگاه تنها بودند، بدون اینکه هیچ مشتری از درها عبور کند، و من و جانت هر کدام در خانه نشسته بودیم و با لپ‌تاپ‌هایمان صحبت می‌کردیم.»
همیلتون، یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه میشیگان، در سال 2023 روی یک همکاری دیگر کار کرد – Stay Sane in an Insane World, How to Controlables and Thrive – کتابی انگیزشی که با گرگ هاردن، معاون سابق مدیر ورزشی مشاوره ورزشی Wolverines و Wolverines نوشته شده است. بیشتر به خاطر همکاری با تام بردی قهرمان 7 بار سوپربول، دزموند هاوارد و چارلز وودسون برندگان جایزه هایسمن و مایکل فلپس دارنده 23 مدال طلای المپیک شناخته شده است. در حالی که کتاب بسیار خوب عمل کرد، طرفداران دو سری کتاب های همیلتون مجبور شدند کمی بیشتر برای مطالب جدید صبر کنند.
بیشتر برای شما آگاتا همه جانبه» بررسی اولین سری 2 قسمتی: من با احتیاط خوشبین هستم شانس، مسابقات و عملکردهای سری 2024 WNBA برای تماشا و شرط بندی کاهش نرخ نیم درصدی فدرال رزرو می تواند به معنای نگرانی باشد که در نهایت ما را به اولین و 2024 می رساند. انتشار در شش سال: یک قاتل محترم (در 27 اوت از بلک استون)، سومین کتاب مورد انتظار از سری نیک میسون. این شانزدهمین تور کتاب او از زمان ورود به اولین کتابش در سال 1998 (برنده جایزه ادگار A Cold Day in Paradise) خواهد بود، و من درست زمانی که می خواست سوار هواپیما به آریزونا شود با او آشنا شدم.
استیو همیلتون نویسنده برنده جایزه ادگار
انتشارات Blackstone “انتشار تغییر کرده است”، همیلتون گزارش می دهد. این اولین تیتر من است. صادقانه بگویم که الان برای من احساس متفاوتی دارد، حتی در چند سال گذشته از آخرین باری که درباره آن صحبت کردیم.»
مهم‌ترین تغییر، زمانی که کتابفروشی‌ها به دنیای پسا کووید بازگشایی شدند، انقباض بی‌سابقه‌ای در میان شرکت‌های انتشاراتی بزرگ بود. در سال 2022، یک قاضی فدرال از ادغام Penguin Random House و Simon & Schuster جلوگیری کرد، خریدی که عملاً تعداد ناشران اصلی را از پنج به چهار کاهش می داد.

حتی بدون چنین کاهش شدیدی در تعداد باقی‌مانده بازیگران اصلی در بازار، خریدها و اخراج‌ها در صنعت رخنه کرده است – بزرگترین مورد که در سال 2023 به خانه تصادفی Penguin و در سال 2024 به Little, Brown & Company رسید.
همیلتون می‌گوید: «دیگر هیچ تداومی در مورد افرادی که با آنها کار می‌کنید وجود ندارد. من با نویسنده‌ای صحبت می‌کردم که مراحل تولید کتابش همین چند ماه پیش آغاز شد. از آن زمان تا کنون، هر فردی که به هر عنوان به آن کتاب منصوب شده بود، دیگر در استخدام ناشر نبود. به معنای واقعی کلمه هر فردی که کتاب را لمس کرد، رفت. برای یک نویسنده، این یک احساس درماندگی است.»
عارضه دیگری در زندگی بسیاری از نویسندگان زمانی رخ داد که انجمن نویسندگان آمریکا در ماه می سال 2023 اعتصاب کرد و اعضای SAG-AFTRA به سرعت به آن پیوستند. این بزرگترین وقفه در صنعت سینما و تلویزیون در تاریخ بود. در حالی که این امر مستقیماً بر انتشار کتاب سنتی تأثیر نمی گذارد، همپوشانی با نویسنده ای مانند همیلتون – که کارهایی در عرصه سینما و تلویزیون انجام داده است – ناراحت کننده بود. حتی در حال حاضر، ماه‌ها پس از پایان هر دو اعتصاب، اثرات توقف همچنان بر تعداد پروژه‌های در حال توسعه در تمام استودیوها تأثیر می‌گذارد.
تغییرات لرزه ای در صنعت با ظهور هوش مصنوعی به عنوان یک تهدید وجودی برای معیشت نویسندگان شاغل در همه جا ادامه می یابد. (با بازگشت تنها به پنج سال به ستون اصلی من، آیا کسی می‌توانست این پیشرفت را تصور کند؟) جای تعجب نیست که بسیاری از نویسندگان – به‌ویژه آنهایی که هنوز در تلاش هستند خود را در بازار تثبیت کنند – با چنین شرایط سختی روبرو هستند.
همیلتون می‌گوید: «ما قبلاً در مورد ایجاد اختلال در بازار صحبت کرده بودیم، اما به نظر می‌رسد که کسب و کار انتشارات بدون هیچ کمکی کار خود را به خوبی انجام داده است. من می ترسم که در حال حاضر واقعاً بیشتر شبیه یک سؤال بقای خالص باشد.»
همیلتون احساس خوشبختی می کند که ناشرش، The Story Factory هنوز هم نماینده او و چند نویسنده دیگر است و راه های جدیدی برای حفظ ثبات در یک تجارت بی ثبات پیدا می کند. این یک شرکت تولیدی و آژانس ادبی برای رمان‌نویسان است که توسط فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان شین سالرنو (با آثار نویسندگی بسیاری از خودش، از جمله آواتار: راه آب، پردرآمدترین فیلم ۲۰۲۲، و همچنین مستند سلینجر) تأسیس شده است. و پرفروش ترین کتاب همراه). همیلتون دومین مشتری The Story Factory (بعد از دان وینسلو) بود که در سال 2013 به آن پیوست. در سال 2015، اولین کتاب او با این شرکت، The Second Life of Nick Mason، اولین کتاب پرفروش او در نیویورک تایمز شد.
وقتی برای اولین بار در سال 2019 درباره The Story Factory نوشتم، این شرکت به تازگی آماده تبلیغ The Chain اثر آدریان مک‌کینتی می‌شد – نویسنده‌ای که تا آن زمان با یک Uber رانندگی می‌کرد تا پول بیشتری به دست آورد و خانه‌اش را از دست ندهد. زمانی که آن کتاب در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفت، نوزدهمین کتابی بود که توسط The Story Factory در آنجا عرضه شد. پنج سال بعد، علی‌رغم همه آشفتگی‌های صنعت، این شرکت سی و دومین کتاب پرفروش خود را با بدترین سناریوی موردی T.J. نیومن
همیلتون می گوید: «همه ما به عنوان یک تیم کار می کنیم و موفقیت های خود را با هم جشن می گیریم. شین از هر دو نفر دیگری که من تا به حال می شناسم انرژی بیشتری دارد، و او همیشه راه های جدیدی برای بازاریابی کتاب ارائه می دهد.
بخش بزرگی از این استراتژی بازاریابی مبتنی بر ایجاد یک “طوفان” از تبلیغات بین رسانه ای در هفته های منتهی به انتشار کتاب است. سالرنو برای معرفی کتاب اولین نویسنده گرگ هاردن در سال 2023 می‌دانست که گرفتن هرچه بیشتر وقت تلویزیونی برای او کلید اصلی است. در حالی که 60 Minutes یک بار در سال 2014 نمایه ای در مورد هاردن ایجاد کرده بود. اکنون که او با استیو همیلتون کار کرده بود تا پیام الهام بخش خود را در یک کتاب قرار دهد، باید به درستی به عموم خریداران کتاب معرفی می شد.
پیش از انتشار Stay Sane in an Insane World، The Story Factory توانست هاردن را در چندین برنامه تلویزیونی از جمله صبح بخیر آمریکا، CBS Mornings و The Rich Eisen Show رزرو کند. تا 14 آگوست 2023، یک روز قبل از انتشار کتاب، به رتبه 1 در میان تمام کتاب‌های آمازون رسید.
همیلتون به من گفت: «بدیهی است که همه نمی توانند این کار را انجام دهند، زیرا تعداد کمی از مردم می توانند از طریق صفحه تلویزیون به شما دسترسی پیدا کنند و آنطور که گرگ هاردن می تواند شما را در دست بگیرد. اما این نمونه بارز این است که چگونه باید در حال حاضر به بازاریابی یک کتاب فکر کنید. فقط قرار دادن آن در آنجا و امیدواریم که به اندازه کافی خوب باشد و مردم آن را پیدا کنند… اگر این رویکرد تا به حال جواب داد، دیگر جواب نمی دهد.»
به طور طبیعی، رسانه های اجتماعی همچنان محل مهم دیگری برای بازاریابی کتاب هستند. دون وینسلو، همکار همیلتون در The Story Factory، در حال حاضر نزدیک به یک میلیون دنبال کننده در X (توئیتر سابق) دارد. این پلتفرم عالی برای «تریلر کتاب»، یکی دیگر از تخصص‌های The Story Factory است. آنها ویدیوهای کوتاهی هستند که برای تبلیغ کتاب های آینده ساخته شده اند، با همان استانداردهای تولید بالای تریلر فیلم.
هر پلت فرم، هر روشی که باشد، نویسنده‌ای مانند استیو همیلتون همچنان نشان می‌دهد که تفکر نوآورانه در بازاریابی، راهی برای ادامه حرکت رو به جلو، حتی در بی‌ثبات‌ترین بازارها، امکان‌پذیر می‌سازد. انعطاف پذیری همیلتون در چنین محیط خشن قابل تحسین است و او مطمئناً شایسته لذت بردن از تور کتاب آینده خود است.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Charles TaylorFollowingCharles R. “Ray” Taylor، استاد بازاریابی John A. Murphy در دانشکده تجارت ویلانوا و پژوهشگر ارشد در مرکز بینش بازاریابی و مصرف کننده است. او در حال حاضر به عنوان سردبیر مجله بین المللی تبلیغات فعالیت می کند. پروفسور تیلور رئیس سابق آکادمی تبلیغات آمریکا است. او برنده جایزه ایوان ال. پروفسور تیلور یک مشاور فعال است و به طور مرتب با شبکه های تلویزیونی و روزنامه های بزرگ مصاحبه های رسانه ای انجام می دهد.

viraje

توسط viraje