نمایشگاه خودرو مشهد (25)

صنعت ماشین: گروه صنعتی ایران روور در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد از سرویس جدید آنی کارت رونمایی کرد.

به گزارش صنعت ماشین،

 این گروه که پیشتر با خدمات تیونینگ و تجهیز انواع خودرو شناخته می شد در فاز جدید فعالیتش دو برند وارداتی اشکودا و نیسان را از طریق شرکت های پارس ساتر و آمیتیس خودرو عرضه می کند. علی شهنی؛ مدیر بازاریابی گروه صنعتی ایران روور ضمن اعلام این خبر گفت: 5نمایندگی در راستای ارائه خدمات پس از فروش به این دو برند وارداتی راه اندازی شده است و از طرف دیگر شرکت آنی سرویس با  16نمایندگی در کشور شمار مراکز ارائه خدمات به خودروهای وارداتی اشکودا و نیسان را به 21 مرکز‌ می رساند.

مدیر بازاریابی گروه صنعتی ایران روور افزود: همچنین دیگر زیرمجموعه ایران روور یعنی هایپرکار، وظیفه تامین و توزیع قطعات این خودروها را برعهده خواهد داشت.

به گفته شهنی؛ با توجه به سابقه فعالیت دو بازوی هایپرکار و آنی‌سرویس مطمئنا روند تامین خدمات مورد نیاز خودروهای وارداتی سرعت قابل توجهی خواهد داشت.

مدیر بازاریابی گروه صنعتی ایران روور سرویس آنی کارت را دریچه ای برای دریافت مجموعه کامل خدمات پس از فروش سیار و ثابت ایران روور به صورت 24 ساعته و در 7روز هفته در سراسر کشور معرفی کرد و گفت: ایران روور در زمینه ارائه خدمات گسترده نظیر سرویس در محل حتی در شهرهایی که نمایندگی رسمی ندارد نیز  تاکید دارد. وی افزود: دارندگان این کارت می توانند از خدمات اسکان همراهان تا زمان رفع مشکل خودرو ، حمل خودرو در صورت خرابی و ارائه خدمات کامل بهره مند شوند.

توسعه محصولات گروه صنعتی ایران روور همچنان ادامه دارد و احتمالا در آینده نزدیک شاهد معرفی محصولات وارداتی و حتی تولیدی جدید از این مجموعه خواهیم بود که با توجه به توسعه گسترده زیرساخت خدمات پس از فروش می تواند پاسخگوی نیاز این برندهای جدید نیز باشد.پ

source

viraje.ir

توسط viraje.ir