Wp Header Logo 844.png


منتشر شده در 30 شهریور 1403 ساعت 17:39



عکاس
علیرضا پاداش

سوبا M4 در حال حاضر لوکس ترین MPV مونتاژی کشور است که نسخه هیبرید آن در غرفه شرکت فردا موتور در نمایشگاه مشهد به نمایش در آمده است.

مدتی می شود که شرکت فردا موتور عرضه سوبا M4 را آغاز کرده و اکنون در جاده های کشور شاهد حضور این خودرو هستیم. اما این شرکت به تازگی از نسخه هیبرید این خودرو رونمایی کرده و این خودرو را در غرفه خود در ۲۴ امین نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش در آورده است.

همانطور که می دانید سوبا M4 که با نشان FMC در ایران تولید می شود، نمونه ایرانیزه دانگ فنگ فورتینگ M4 است و در جایگاه یک خودروی ۷ نفره قرار می گیرد و به زودی نسخه هیبرید آن به دست مصرف کنندگان خواهد رسید. در توضیحات بیشتری در مورد این خودرو خواهیم داد.

MPV هیبرید فردا موتور به نمایشگاه مشهد آمد ؛ سوبا M4 هیبرید چه مشخصاتی دارد؟

مشخصات فنی MPV هیبرید فردا موتور

نیروی محرکه سوبا M4 هیبرید از پیشرانه برقی بنزینی تامین می شود که نیرو را به صورت ترکیبی از طریق جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر به چرخ های جلو می رساند. پیشرانه بنزینی این خودرو به تنهایی ۱۹۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید می کند و پیشرانه برقی آن قادر است ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن گشتاور را به چرخ ها منتقل کند.

MPV هیبرید فردا موتور به نمایشگاه مشهد آمد ؛ سوبا M4 هیبرید چه مشخصاتی دارد؟

در محور جلو این خودرو سیستم تعلیق مک فرسون دیده می شود اما در محور عقب MPV هیبرید فردا موتور از سیستم تعلیق توییست بیم استفاده شده است که عملکرد بسیار خوبی بر روی این خودرو دارند.

طراحی کلی و امکانات سوبا M4 هیبرید

به طور کلی سبک طراحی خودرو های MPV بازار ایران کمی با دیگر خودرو ها متفاوت است و سوبا M4 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در طراحی ظاهری سوبا M4 هیبریدی سبک طراحی خاص و منحصر به فردی استفاده شده که می تواند توجه ها را به خود جلب کند اما ممکن است همه پسند نباشد. اما نمای عقب آن سبک طراحی ملایم تری را به نمایش می گذارد و می توان ارتباط بیشتری با آن برقرار کرد.

MPV هیبرید فردا موتور به نمایشگاه مشهد آمد ؛ سوبا M4 هیبرید چه مشخصاتی دارد؟

اما در طراحی داخل کابین این خودرو یک طراحی کاملا لوکس را مشاهده می کنیم که در کمتر خودرو مونتاژی در بازار ایران چنین طراحی دیده شده است و به همین دلیل است که نسخه بنزینی این خودرو در تشریفات استفاده شده است. نکته دیگری که کابین این خودرو را خاص کرده است نحوه چینش صندلی های این سوبا M4 است که دو صندلی در بخش جلو، دو صندلی در بخش وسط و سه صندلی در بخش عقب این خودرو قرار گرفته اند که بخش عقب آن بر خلاف دیگر بخش های فضای زیادی ندارد و به همین علت فضای کابین این خودرو برای ۴ نفر مناسب تر است.

MPV هیبرید فردا موتور به نمایشگاه مشهد آمد ؛ سوبا M4 هیبرید چه مشخصاتی دارد؟

MPV هیبرید فردا موتور توانسته سطح خوبی از آپشن ها و امکانات را در خود جای دهد. از جمله این امکانات می توان به؛ گرمکن و سردکن اتوماتیک صندلی های ردیف اول و دوم، حافظه صندلی راننده، ماساژور صندلی راننده، آینه الکتروکرومیک، سقف پانوراما، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، تریم داخلی چرم، حرکت عرضی صندلی های ردیف دوم، تهویه اتوماتیک با پاکسازی و یونیزاسیون هوای کابین، پنل تهویه مستقل ردیف عقب، دریچه تهویه ردیف دوم و سوم، خروجی برق USB برای سه ردیف، ۸ کیسه هوای ۱۲ نقطه ای، فرمان کمکی برقی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، رادار DOW، فناوری LED چراغ ها، نور بالای اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی، اخطار تصادف از جلو، ترمز پارک برقی، اتوهلد، پشت سری فرست کلاس صندلی های ردیف اول و دوم، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال، تنظیم حالت رانندگی، دسته دنده الکتریکی و… اشاره کرد.

MPV هیبرید فردا موتور به نمایشگاه مشهد آمد ؛ سوبا M4 هیبرید چه مشخصاتی دارد؟

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد از روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه کار خود را آغاز کرده و تا روز شنبه ۳۱ شهریورماه ادامه می یابد. بازدید کنندگان می توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

رسانه آخرین خودرو برای پوشش کامل خبری ۲۴ امین نمایشگاه خودرو مشهد در این نمایشگاه حضور دارد. منتظر گزارش های ما از این نمایشگاه باشید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir