خدمات سئو سایت
برنامه محتوای A+ آمازون درس های زیادی برای بازاریابان دارد، چه در آمازون بفروشند یا … [+] نه
getty اجازه دهید با آن روبرو شویم: ایجاد محتوای بازاریابی با کیفیت بالا که تبدیل به آن شود، سخت است.
اول، فقط محتوای بیش از حد وجود دارد. Cybersecurity Ventures پیش‌بینی می‌کند که حجم کل داده‌های ذخیره‌شده در ابر قابل دسترس تا سال ۲۰۲۵ به ۱۰۰ زتابایت خواهد رسید. این داده‌های زیادی است. برای نگه داشتن این همه، هر فرد روی زمین به 10000 گوشی هوشمند 64 گیگابایتی نیاز دارد.
دوم، خریداران غرق شده اند. بیش از نیمی – 54٪ – احساس می کنند که توسط کوه های محتوای موجود غرق شده اند.
سوم، شکافی بین محتوای مورد نظر خریداران و محتوایی که دریافت می‌کنند وجود دارد. در یک مطالعه در مورد محتوای رهبری فکری، اکثر خریداران دریافتند که کیفیت محتوا ضعیف است، 26٪ آن را متوسط ​​یا ضعیف و تنها 17٪ آن را خوب یا عالی ارزیابی کردند.
بنابراین، یک بازاریاب محتوا چه کاری باید انجام دهد؟
در سفرهایم در وب، با چیزی به نام محتوای A+ برخورد کردم، یکی از برنامه‌های فروش تجارت الکترونیک آمازون. نام بلافاصله توجه من را به خود جلب کرد. به‌عنوان یک بازاریاب محتوا و خودخوانده A+، که همیشه در تلاش برای کسب این «به‌علاوه» بودم، برایم جالب بود.
با کاوش عمیق تر، متوجه شدم برنامه محتوای A+ آمازون – که برای کمک به فروشندگان در بهبود صفحات محصول طراحی شده است – منبعی از خرد بازاریابی محتوا است که هر صاحب کسب و کار و بازاریاب می تواند از آن استفاده کند، خواه یک محصول واحد را در آمازون بفروشید یا نه.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب های پس انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب های پس انداز سود 5% در سال 2024ByCassidy Horton Contributor بیایید نگاهی دقیق بیندازیم.
محتوای A+ آمازون: درس های داستان سرایی، تصویرسازی و محتوای dataA+ به برند شما کمک می کند تا از سایرین متمایز شود.
برنامه A+ Content gettyAmazon برای کمک به برجسته شدن لیست محصولات و افزایش فروش تا 20٪ طراحی شده است. این به فروشندگان ثبت شده در برند اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های ویژه‌ای را به فهرست‌ها اضافه کنند، به صفحات محصول معمولی تغییری حرفه‌ای می‌دهد، همراه با تصاویر چشم‌گیر، توضیحات متن غنی، بنرهای جلب توجه، نمودارهای مقایسه و حتی ویدیوهای محصول با کیفیت بالا.
اما اصول اصلی پشت محتوای A+ – داستان سرایی بصری، تعامل و استفاده از داده‌ها برای ادامه پالایش – فقط به آمازون محدود نمی‌شود. آنها مفاهیم جهانی هستند که می توانید در بیشتر تلاش های تولید محتوا اعمال کنید. چه در آمازون بفروشید یا نه، همچنان می توانید از رویکرد محتوای A+ یاد بگیرید.
برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد این برنامه و اینکه چگونه بازاریابان محتوا می توانند سود ببرند، با چندین نفر آشنا از جمله Klaidas Siuipys، بنیانگذار و مدیر عامل AMZ Bees، یک آژانس مدیریت حساب کاربری و بازاریابی آمازون ارتباط برقرار کردم. AMZ Bees در بهینه سازی مشاغل آمازون مشتریان آژانس خود تخصص دارد: اجرای تبلیغات برای آنها، مدیریت کمپین های آنها، تولید کلمات کلیدی، رسیدگی به مسائل فنی، و بهینه سازی محتوای لیست، از جمله فهرست تصاویر و محتوای A+.
Siuipys می‌گوید: «برنامه محتوای A+ آمازون برای فروشندگانی که به دنبال نمایش محصولات و داستان‌های برندشان به شیوه‌ای جذاب هستند، بازی را تغییر می‌دهد. با استفاده از ویژگی‌های برنامه، برندها می‌توانند تجربیات محتوای تعاملی و همهجانبه‌ای ایجاد کنند که باعث ایجاد تعامل و تبدیل می‌شود.»
برجسته کردن داستان برند خود صفحه A+ را برای شستشوی بدن مایع صابون کاستیل در نظر بگیرید. این یک کلاس کارشناسی ارشد در داستان سرایی محصول است، چارچوبی که به همان اندازه برای یک وب سایت SaaS یا کتاب های الکترونیکی یک شرکت مشاوره مرتبط است و برای فهرست آمازون.
پس از اطلاعات معمولی محصول، ماژول چرخ و فلک “از برند” را مشاهده می کنیم – یکی از ویژگی های برنامه محتوای A+. من بلافاصله متوجه عکس بنیانگذار محصول در یک محیط تولید تمیز شدم.
ماموریت خود را در سرلوحه و محور محتوای خود قرار دهید تا به مشتریان احتمالی کمک کنید تا ارتباط عاطفی ایجاد کنند.
AMZ Beesاو لبخند می‌زند، خوش‌آمد می‌گوید، میله‌ای از ساخته‌های خود را در دست گرفته است. متن زیر تصویر او اشاره می‌کند که او صاحب یک کسب‌وکار نظافتی مبتنی بر محصولات و شیوه‌های پاک‌سازی سبز است – فریادی برای مصرف‌کنندگان آگاه به محیط‌زیست برند. یک تصویر در سمت راست بلافاصله به مردم این امکان را می دهد که بدانند می توانند محصول را به صورت نوار یا مایع خریداری کنند.
درسی برای بازاریابان؟ جنبه انسانی برند خود را به نمایش بگذارید. بنیانگذاران خود را معرفی کنید و ارزش ها و ماموریت شرکت خود را برای ارتباط با مخاطبان خود برجسته کنید.
تنظیم پیام خود برای مخاطبان هدف ماژول بعدی محتوای A+ در صفحه توضیحات محصول است. تصاویر با کیفیت بالا خوانندگان را به خود جذب می کند.
پیام‌هایی را به محتوای خود اضافه کنید که با شخصیت‌های مختلف صحبت می‌کند و آنها را به تصویر می‌کشد.
AMZ Bees1 یا چند شخصیت ممکن است جذب عناصر مختلف پیام برند شوند:

* خالص
* مجلل
* به صورت پایدار ساخته شده است
* EWG تایید شده است
* دارای گواهی اورگان Tilth
من نمی دانستم که EWG Verified و Oregon Tilth گواهی به چه معناست، بنابراین هیچ جرقه یا بالارفتگی احساس نکردم. اما این پیام ها برای من نیست. آنها برای خوانندگانی طراحی شده‌اند که می‌دانند و اعتمادشان با دیدن آن مهر تأیید افزایش می‌یابد.
(اگر کنجکاو هستید، EWG یک گروه کاری محیطی است، یک سازمان غیرانتفاعی که مواد شیمیایی را تنظیم می کند، مواد غذایی ارگانیک را ترویج می کند و با شیوه های کشاورزی مدرن مخالف است. برچسب EWG Verified به مصرف کنندگان می گوید که محصول فاقد مواد شیمیایی نگران کننده است. Oregon Tilth است. گواهینامه کشاورزی و محصولات ارگانیک.
درسی برای بازاریابان؟ مخاطبان خود را بشناسید و مستقیماً با آنها صحبت کنید. از زبان آنها استفاده کنید. گواهینامه ها و سایر علائم اعتماد را اضافه کنید که با شخصیت های شما طنین انداز می شود.
همانطور که Siuipys می گوید، گزینه های محتوای خلاقانه بی پایان هستند. او می گوید: «کلید این است که همیشه مخاطب خود را در اولویت قرار دهید. “چه چیزی با آنها طنین انداز خواهد شد؟ چه چیزی ارزش افزوده خواهد داشت؟ اجازه دهید این سوالات به تولید محتوای شما کمک کنند.
استفاده از قدرت داستان سرایی بصری صفحه محصول با یک ماژول محتوای A+ دیگر ادامه می یابد، این بار، مجموعه ای از سه عکس که با هم یک تصویر واحد و جذاب را تشکیل می دهند:
عکاسی با کیفیت بالا برای جذب افراد بالقوه ضروری است.
AMZ Bees درسی برای بازاریابان؟ روی تصاویر با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید و از آنها برای روایت داستان استفاده کنید. ارزش پیشنهادی خود را در جلو و مرکز نگه دارید و محصول یا خدمات خود را در عمل نشان دهید. هدف این است که خوانندگان را به سمت تکان دادن سر سوق دهند و بگویند: “بله، من هم همین را می خواهم.”
نتایج رانندگی با بهینه‌سازی‌های مبتنی بر داده Siuipys و تیم او در AMZ Bees می‌گویند که در هنر محتوای A+ تسلط یافته‌اند و به طور مداوم افزایش فروش تا 10 درصد را برای مشتریان آمازون ارائه می‌کنند. سس مخفی زنبور عسل – در این مورد، عزیزم؟ ردیابی متریک ثابت Siuipys می‌گوید: «مشتریان ما تعامل و تبدیل‌ها را برای هر نسخه محتوای A+ دنبال می‌کنند. سپس، از طریق تست A/B، جواهرات پنهانی را شناسایی می‌کنیم که بهترین طنین‌اندازی را در بین خریداران دارند.
باوین سواداس، بنیانگذار Roar The Deal، پلتفرمی برای یافتن معاملات خرید و فرصت‌های پس‌انداز، همچنین از محتوای A+ استفاده می‌کند و بر اهمیت بهینه‌سازی مبتنی بر داده تأکید می‌کند. او می‌گوید: «ما محتوای A+ را به دلیل بازخورد مشتری، تغییرات قیمت، ویژگی‌های محصول جدید یا مزایایی که می‌خواهیم برجسته کنیم و تغییرات در الگوریتم‌های جستجو به‌روزرسانی می‌کنیم. همه به‌روزرسانی‌ها برای ارائه تجربیات بهتر به مخاطبان طراحی شده‌اند.»
مایکل ولوسیک، بنیانگذار و مدیر عامل BLD، یک آژانس تبلیغاتی خلاق، موافق است که معیارها برای افزایش فروش ضروری هستند – که در آمازون و خارج از آن صادق است. او می‌گوید: «به‌عنوان یک بازاریاب مبتنی بر داده، می‌دانم که موفقیت به معیارهای مناسب بستگی دارد. برای محتوای A+، روی نرخ تبدیل تمرکز می‌کنم تا ببینم چه تعداد بیننده خریدار می‌شوند و جلساتی که ببینم آیا محتوا ترافیک بیشتری جذب می‌کند یا خیر. کلیک کنید. نرخ‌های عبور لینک‌های داخلی در ماژول‌های A+ نیز ارزشمند هستند.”
درسی برای بازاریابان؟ کسب و کار شما می تواند این رویکرد مبتنی بر داده را در سراسر محتوای دیجیتال خود تکرار کند. همانطور که مشتریان آژانس AMZ Bees آزمایش‌های A/B را برای بهینه‌سازی هر ماژول A+ انجام می‌دهند، می‌توانید از ابزارهای نقشه‌برداری حرارتی وب‌سایت برای دیدن مکان‌هایی که بازدیدکنندگان درگیر و تبدیل می‌شوند استفاده کنید. داده‌ها ممکن است نشان دهند که یک عنصر CTA، تصویر یا کپی خاص در حال طنین‌اندازی است – این جواهر پنهانی است که باید دو برابر شود.
مجموعه ابزار محتوای A+: تطبیق بهترین شیوه های محتوای A+ استراتژی های محتوای A+ را به جعبه ابزار خود اضافه کنید تا به افزایش محتوای خود کمک کنید.
getty بنابراین، برای اعمال اصول محتوای A+ چه کاری می توانید انجام دهید؟ Siuipys توصیه می کند که با داستان برند خود شروع کنید. او می‌گوید: «تحقیقات مشتری را انجام دهید تا واقعاً روایت منحصر به فرد و ارزش پیشنهادی خود را متبلور کنید». “درک تلاقی آنچه شما را منحصر به فرد می کند و آنچه مشتریان شما به آن نیاز دارند، پایه و اساس ایجاد محتوایی است که تبدیل می شود.”
سپس، از این یافته‌ها برای گفتن داستانی استفاده کنید که ریشه‌ها، ارزش‌ها و مأموریت برند شما را به هم می‌پیوندد. یک صفحه داستان جذاب ما در سایت خود ایجاد کنید که داستان نام تجاری شما را به اشتراک می گذارد، در مورد اینکه چگونه محصولات یا خدمات شما زندگی را تغییر می دهد، صحبت می کند، و نشان می دهد که چگونه آنچه می فروشید با ارزش ها و علایق مخاطبان شما مطابقت دارد.
بعد، روی تصاویر با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید. در حالی که طراحان حرفه‌ای عالی هستند، ابزارهای نوظهور هوش مصنوعی مانند Canva و Adobe Express می‌توانند به شما کمک کنند تصاویری خیره‌کننده را به طور کارآمد و مقرون به صرفه انجام دهید. برای افزایش تعامل، عناصر تعاملی مانند نمای 360 درجه محصول را در نظر بگیرید. ابزارهایی مانند Ceros، ThingLink و Apester ایجاد تجربه‌های محتوای پویا را آسان می‌کنند.
ویدیو را هم فراموش نکنید محتوای ویدیویی حرفه ای می تواند مفاهیم پیچیده را توضیح دهد و محصولات را زنده کند. ایجاد نسخه نمایشی محصول، ویدیوهای توضیحی، یا توصیفات ویدیویی را در نظر بگیرید تا به خریداران میان قیف کمک کنید تا گزینه های خود را محدود کنند.
در نهایت، به بهینه سازی مداوم متعهد شوید. تجزیه و تحلیل اینجا طلاست. معیارها را دنبال کنید تا ببینید چه چیزی بیشتر طنین انداز می شود. A/B سرفصل‌ها، تصاویر و مکان‌های ویدیویی مختلف را برای کشف جواهرات پنهان آزمایش می‌کند. با اجازه دادن به داده ها برای هدایت ویرایش های شما، می توانید محتوای خود را برای تبدیل به روز کنید.
در اینجا چند ایده دیگر برای شروع سفر خود به محتوای A+ وجود دارد:

* محتوای موجود خود را برای فرصت هایی برای تزریق تصاویر و تعامل بیشتر بررسی کنید.
* با تعداد انگشت شماری از مشتریان مصاحبه کنید تا روایت برند خود را واضح تر کنید.
* متعهد شوید که در این سه ماهه یک محتوای تعاملی جدید ایجاد کنید. سپس، آن را به طور گسترده تبلیغ کنید و با پشتکار نتایج را دنبال کنید.
* زمان هفتگی را برای بررسی داده های عملکرد محتوا و بهینه سازی طوفان فکری مسدود کنید.
آینده محتوا: روایت‌های مبتنی بر بصری برای رشد در دنیای کم‌توجه ما، از درس‌های برنامه محتوای A+ آمازون – تصویری … [+] داستان‌گویی، تعامل و بهینه‌سازی مبتنی بر داده استقبال کنید.
getty ما در جهانی کم توجه زندگی می کنیم. اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان رونق بگیرد، از درس‌های برنامه محتوای A+ آمازون – داستان سرایی بصری، تعامل و بهینه‌سازی مبتنی بر داده‌ها استفاده کنید. در هم تنیدن مداوم این سه رکن در محتوای خود به شما کمک می کند که جذب، تبدیل و ایجاد وفاداری پایدار به برند شوید.
Siuipys می گوید: “محتوای A+ برای هر کسب و کاری در دسترس است. اصول را بپذیرید، کوچک شروع کنید و به طور مداوم اجرا کنید. نتایج به دنبال خواهد آمد.”
و این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم: نتایج. با القای بازاریابی خود با اصول برنامه محتوای A+ آمازون، به خوبی به سمت محتوایی خواهید رفت که بالاتر از نویز باشد، ارتباطات معناداری ایجاد کند و کسب و کار شما را به جلو سوق دهد.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Renae GregoireFollowingاز سال 2002، Renae Gregoire به شرکت‌های B2B و رهبران فکری کمک می‌کند تا ایده‌های بزرگ و جسورانه‌شان را به دنیا برسانند و بر آن‌ها تأثیر بگذارند و برایشان بفروشند. در میان صدها مشتری، او هزاران پروژه محتوایی را اجرا کرده است و همیشه از خوانندگان دفاع می کند و از تجربیات محتوای استثنایی حمایت می کند. او از ژوئن 2023 برای فوربس می نویسد. یک استراتژیست و نویسنده برای کانال های چاپی و دیجیتال، او محتوا را از بالا تا پایین قیف تولید می کند. او که یک ویراستار قوی است، نویسندگان جوان را مربی می کند و به عنوان اولین خواننده عمل می کند و تجربه ای را برای خوانندگان شکل می دهد که دنبال کنند. برای مدیران ارشد و مشاورانی که از وزن کلمات برای به دست آوردن فرصت‌ها استفاده می‌کنند، او به‌عنوان یک مشاور قابل اعتماد و حقیقت‌گو عمل می‌کند، صحبت می‌کند و در مورد موضوعات پیام‌رسانی و محتوا راهنمایی می‌کند. او از نوشتن سوم شخص متنفر است. آیا می خواهید از رنا بیشتر بشنوید؟ برای خبرنامه رایگان Beyond Copy او ثبت نام کنید. “>

* استانداردهای تحریریه
* جوایز فوربس

viraje

توسط viraje