Wp Header Logo 1067.png


منتشر شده در 04 مهر 1403 ساعت 14:00


رونمایی ماکت فراری 12Cilindri

شرکت آمالگام که در زمینه طراحی و تولید ماکت‌های خودرویی با جزئیات بسیار بالا فعالیت می‌کند، برای پروژه جدید خود فراری ۱۲Cilindri را انتخاب کرده است. این ماکت در مقیاس ۱:۸ ساخته شده و مثل محصولات پیشین کمپانی جزئیات بسیار دقیقی دارد.

ماکت فراری ۱۲Cilindri یا نیسان ورسا؟

تولیدات شرکت آمالگام از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند. ماکت فراری نیز مشمول این قاعده بوده و برای خرید آن باید ۱۸,۲۲۰ دلار (حدود ۱.۱ میلیارد تومان) پرداخت نمود، رقمی که با آن می‌توان یک دستگاه نیسان ورسا مدل ۲۰۲۵ را خریداری کرد!

قیمت ماکت فراری 12Cilindri

به منظور تسهیل خرید ماکت فراری ۱۲Cilindri، امکان خرید اقساطی آن برای علاقه‌ مندان فراهم شده است. در این طرح مشتریان می‌توانند با اقساط ۳۸۰ دلاری نسبت به خرید ماکت مذکور اقدام کنند. بد نیست اشاره کنیم که محصول پر سر و صدای فراری در نسخه اصلی چیزی در حدود ۵۰۰ هزار دلار قیمت دارد.

جزئیات ماکت فراری 12Cilindri

جزئیات بی‌نظیر ماکت فراری ۱۲Cilindri از آمالگام

به گفته شرکت آمالگام، طراحی ماکت فراری۱۲Cilindri  بیش از ۳۰۰۰ ساعت زمان برده است. همانند محصولات قبلی، در این پروژه نیز آمالگام طرح‌های اصلی را از شرکت فراری دریافت کرده و همه چیز را مطابق با مدل اصلی ساخته است. به بیان دیگر این ماکت از نظر جزئیات با نسخه واقعی مو نمی‌زند! آنطور که اعلام شده، فقط مونتاژ هر ماکت بیش از ۳۰۰ ساعت طول می‌کشد.

داخل ماکت فراری 12Cilindri

اگر بخواهیم بیشتر وارد جزئیات شویم، باید بگوییم ماکت فراری ۱۲Cilindri دقیقاً همان رنگ قرمز موسوم به روسو ایمولای مدل واقعی را روی خود دارد. در داخل کابین نیز از همان رنگ معروف به آبی استرلینگ همراه با دوخت قرمز رنگ استفاده شده است. نمایشگرهای دیجیتال هم داده‌هایی روی خود دارند.

چرخ ماکت فراری 12Cilindri

به نظر می‌رسد در ماکت جدید آمالگام، درب مخصوص محفظه موتور ثابت است و نمی‌توان آن را باز کرد، امری که یک نکته منفی به حساب می‌آید. بد نیست اشاره کنیم نسخه واقعی از فراری ۱۲Cilindri به یک موتور ۱۲ سیلندر با توانایی تولید ۸۱۹ اسب بخار قدرت مجهز است.

پشت ماکت فراری 12Cilindri

ماکتی تولید محدود

ماکت فراری ۱۲Cilindri تولید محدود بوده و تنها ۳۹۸ دستگاه از آن تولید خواهد شد. از این تعداد ۱۹۹ دستگاه اسپایدر و ۱۹۹ دستگاه سقف ثابت خواهد بود. جالب اینکه کمپانی انگلستانی قرار است نسخه‌های ویژه و کاملاً شخصی‌ساز را نیز راهی بازار کند. هر دستگاه از این نسخه‌ها ۲۵,۵۱۰ دلار (۱.۵ میلیارد تومان) قیمت خواهد داشت. با چنین بودجه‌ای هم امکان خرید خودرویی جذاب مثل هوندا سیویک جدید وجود دارد. این را هم اضافه کنیم که آمالگام ماکت این خودروی هیجان انگیز ایتالیایی را در مقیاس ۱:۱۸ و با قیمت ۱۳۳۰ دلار تولید می‌کند.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir