هوندا اخیرا از مدل جدید Passport Trailsport رونمایی کرده و اعلام کرد که این مدل تا سال 2026 به بازارها عرضه خواهد شد. هوندا یادآور شد که این شاسی‌بلند یکی از شگفت‌انگیزترین محصولاتی است که هوندا تا به حال تولید کرده است، چرا که به ویژگی آفرودی جدیدی مجهز شده تا شاهد عملکرد بهتری از آن باشیم.

این کمپانی تاکنون اطلاعات زیادی از این مدل جدید منتشر نکرده است اما تا به اینجا می‌دانیم که هوندا Passport Trailsport با یک موتور قدرتمند 3.5 لیتری به همراه شش سیلندر با طراحی وی‌شکل عرضه می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که سازنده بخواهد میزان قدرتی را که توسط موتور تولید می‌شود افزایش دهد.

انجین کنونی قادر است 280 اسب بخار قدرت و 355 نیوتن متر گشتاور تولید کند. پس این احتمال وجود دارد که شاهد افزایش قدرت و گشتاور باشیم. همچنین در اطلاعات جدیدی که از این محصول منتشر شده است، باخبر شدیم که یک سیستم تعلیق پیشرفته به این مدل اضافه خواهد شد. مدل کنونی با سیستم گیربکس خودکار نه سرعته عرضه شده، ولی قرار است نسخه جدید با گیربکس ده سرعته خودکار قدرتمندتر به بازار بیاید. احتمالا شاهد نسخه I-VTM4 نسل دوم تویوتا در این مدل هستیم.

اگرچه اطلاعات زیادی از این گیربکس منتشر نشده، ولی می‌دانیم که نسل اول این گیربکس بسیار قدرتمند بود و هندلینگ عالی آن باعث می‌شد که ویژگی آفرودی در آن بهبود یافته و بتوانید در سطوح ناهموار و غیرقابل عبور از آن استفاده کنید. در تصاویری که از این مدل ارائه کرده‌ایم نیز قدرتمند بودن آن کاملا مشخص است. چرخ‌های بزرگ و سیستم ترمز قدرتمند از جمله عواملی هستند که باعث می‌شوند این محصول کاملا مناسب فعالیت‌های آفرودی باشد.

هوندا هنوز اطلاعات زیادی از زمان عرضه این محصول منتشر نکرده است ولی انتظار داریم که در سال 2026 شاهد ورود هوندا Passport Trailsport جدید به بازار کشورهای مختلف باشیم. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خودروهای مختلف با ما همراه باشید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir