Wp Header Logo 1205.png

به گزارش پرشین خودرو، بهروز صالحی، با بیان این مطلب اظهار داشت: از ابتدای حضور برند کیا در ایران، بیش از ۱۴۰ هزار دستگاه از محصولات این برند متشکل از برندهای سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۸ توسط اطلس خودرو، واردکنندگان خصوصی و همچنین شرکت کوشا خودرو انجام‌ شده و تعداد قابل‌توجه دیگری نیز از ابتدای از سرگیری واردات در دوره جدید شامل مدل‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ توسط کوشاخورو به بازار کشور آمده است.

وی افزود: تعداد خودروهای در حال تردد در هر استان شاخص اصلی برای افتتاح مرکز فروش و خدمات پس از فروش در آن استان را تعیین می‌کند. به‌ عنوان‌ مثال بخش قابل‌توجهی شامل بر بیش از نیمی از کل تعداد خودروهای کیا در استان تهران و البرز است و بعد از آن شهرهای اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز و استان مازندران در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرد.

صالحی گفت: محدودیت‌های عرضه خودرو در دوره جدید واردات این اجازه را به ما نمی‌دهد تا بتوانیم به عاملیت ها  برای اجرای استانداردسازی‌ها فشار زیادی بیاوریم و به همین دلیل در حال تهیه طرحی برای ارائه به هیات مدیره شرکت به منظور پرداخت کمک هزینه استاندارد سازی به‌تمامی عاملیت ها هستیم.

وی اضافه کرد: برای دستیابی به یک شبکه استاندارد که بتواند در بازرسی‌های ادواری شرکت ISQI رتبه درخوری را کسب کند تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

بهروز صالحی

مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش شرکت کوشا خودرو با توضیح این موضوع که برنامه توسعه‌ای این شرکت تا پایان سال جاری بر اساس  جایگاه محصولات در کلان‌شهرها خواهد بود، بیان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۳ حداقل ۷ نمایندگی به لیست شبکه نمایندگان این شرکت اضافه خواهد شد.

وی افزود: ابتدا توسعه کمی و بعد توسعه کیفی مورد نظر خواهد بود و اگر واردات خودرو در سال آینده هم ادامه داشته باشد این تعداد به‌ مراتب بیشتر خواهد شد اما در هر صورت توسعه کیفی و تمرکز بر روی ارائه خدمات پس از فروش در خور مشتریان در دستور کار این شرکت قرار خواهد داشت.

صالحی اضافه کرد: رویکرد این شرکت برای جذب عاملیت های جدید بر روی چندین شاخص اصلی استوار است: حسن شهرت متقاضی، دانش فنی کافی در خدمات پس از فروش خودروهای کره ای، لوکیشن و فضای معرفی شده و … در این بین نمایندگان دارای حسن شهرت که دارای سابقه همکاری با شرکت های معتبر هستند، اولویت دارد.

شرکت کوشاخودرو در شهرهای تهران و مشهد هرکدام دو نمایندگی و در شهرهای آمل، اصفهان، اهواز، تبریز، رشت، شاهرود، شیراز و کرمان هرکدام یک نمایندگی فعال دارد و به‌این‌ترتیب ۱۲ نماینده این شرکت در ۱۱ استان فعالیت می‌کنند. مطابق برنامه توسعه‌ای این شرکت در ماه‌های آینده شهرهای تبریز، شیراز، بوشهر، استان مازندران، کرمانشاه و تهران شاهد افتتاح عاملیت های جدید خواهند بود و تا پایان سال ۱۴۰۳ این تعداد کل عاملیت ها به بیش از ۲۰ عاملیت خواهد رسید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir