به گزارش صنعت ماشین،

 با توجه به استقبال اقشار مختلف از پادکست، آرین دیزل اولین خودروسازی بود که این شیوه نوین ارتباطی را برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود برگزید.

دی ماه سال جاری، اولین اپیزود پادکست آرین دیزل با نام رادیو کامیون در بستر کست باکس منتشر شد و حال که در فصل پاییز مهرماه سال 1403 اپیزود دهم رادیو کامیون نیز منتشرشده است.

رادیو کامیون، ابتکار آرین دیزل برای حال خوش راننده ها در مسیرهای طولانی و سخت است.

آرین دیزل این پادکست را با هدف انجام وظیفه در حوزه مسئولیت اجتماعی این شرکت تعریف کرده و قرار است تا در چند فصل به مخاطبان ارائه کند.

خوش آمدید به دهمین قسمت از پادکست رادیو کامیون. ما در کنار شما هستیم تا از جاده‌ها و زندگی پرماجرای رانندگان کامیون صحبت کنیم ، پس کمربندها را ببندید و آماده شوید تا همراه ما در جاده‌ها سفر کنید!

 اینستاگرام: https://www.instagram.com/ariandiesel/

اینستاگرام رادیو کامیون: https://www.instagram.com/radio.kamion/

 سایت: www.arian-diesel.com

این پادکست را، همینطور که در جاده هستید، می‌توانید به رایگان و از طریق لینک زیر در کست باکس گوش بدهید و از آن، لذت ببرید.

قسمت دهم رادیو کامیون از فصل نخست هم مانند قسمت‌های قبلی ترکیبی از موسیقی‌های خاطره‌انگیز و داستان و خاطرات است که می‌توانید آن را اینجا گوش کنید.

قسمت دهم پادکست رادیو کامیون، تم اجتماعی بیشتری دارد و تلاش کرده تا به روابط انسانی، بیشتر بپردازد اما همچنان موسیقی‌های خاطره‌انگیز بخش مهمی از پادکست رادیو کامیون است.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir