Wp Header Logo 1172.png

برخی از افراد بنا بر نیاز ها و علایق خود ترجیح می دهند به صورت آنلاین در خانه به کاری مشغول باشند. این افراد معمولا هوش بالایی دارند و از وقت گذراندن در خانه بیشتر از کار کردن در خارج از آن، لذت می برند. علاوه بر این تمایل دارند زمان خود را آزادانه برنامه ریزی کنند و برای سفر و کار های دیگر وقت کافی در اختیار داشته باشند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد قرار می گیرید، پیشنهاد می دهیم راهنمای حاضر را مطالعه کنید. در این مقاله می کوشیم انواع شغل های اینترنتی را به همراه مزایا و معایب هر کدام مورد بررسی قرار دهیم.

شغل های اینترنتی محبوب کدام اند؟

شغل های اینترنتی

  • دبیری زبان انگلیسی

امروزه با توجه به تقاضای زیاد برای مهاجرت به کشور های انگلیسی زبان، این شغل، شغل اینترنتی پر بازده و پر درآمدی محسوب می شود. وظایف اولیه معلمان زبان انگلیسی این است که به زبان آموزان آموزش دهند گرامر و لغات زبان انگلیسی را درست در جملات به کار ببرند. همچنین به دانش آموزان کمک می کنند مهارت های درک مطلب، خواندن و نوشتن به این زبان را به درستی فرا بگیرند. ایجاد طرح درس و تدریس مطابق با آن از دیگر وظایف این افراد به شمار می رود.

افرادی که به کار های مالی علاقه مند اند یا بودجه شخصی دارند که باید خرج کردن آن را مدیریت کنند، می توانند به صورت آنلاین به انجام کار های حسابداری بپردازند. در حال حاضر تقریبا می توان گفت کسب و کاری نیست که به کمک های یک حسابدار برای رسیدگی به امور مالی نیازی نداشته باشد. از این رو حسابداری از شغل های اینترنتی جذاب و پر درآمدی است که در آن افراد وظایفی از قبیل ثبت درآمد و هزینه ها، پرداختن به صورت حساب های مشتریان، تهیه گزارش های مالی و… را به انجام می رسانند. برای اشتغال به این شغل دوره هایی نیز برگزار می شود. همچنین ویدئو های آموزشی آن را می توان در شبکه های اجتماعی مشاهده کرد.

شغل حسابداری

  • مربی گری ورزشی

بسیاری از افراد نیز هستند که به تناسب اندام علاقه مند اند و در این زمینه نیز دانش، اطلاعات کافی و تجربیاتی کسب کرده اند. این افراد می توانند به صورت آنلاین به افراد تدریس کنند، عملکرد آن ها را بررسی کنند و اگر ایرادی دارند به آن ها گوشزد کنند. در این حالت افراد در هر کجا باشند، می توانند از راهنمایی های مربیان متبحر بهره ببرند. از آنجایی که امروزه افراد مشغله های زیادی دارند و ممکن است نتوانند به صورت حضوری در باشگاه ها ورزش کنند، بهره گیری از مهارت های مربی آنلاین در خانه برای آن ها کمک کننده خواهد بود.

  • مشاوره زیبایی

همان گونه که همه ما می دانیم، گسترش روزافزون تولید و فروش لوازم آرایش این صنعت را به طور کلی دگرگون کرده است. در حال حاضر بلاگر های حیطه آرایش و زیبایی دنبال کنندگان فراوانی دارند. شما نیز اگر مایلید دانش و تخصص خود را در زمینه مراقبت های پوستی و نحوه صحیح آرایش صورت به اشتراک بگذارید، پیشنهاد می دهیم شغل مشاوره زیبایی را از یاد نبرید. تولید محتوا در اینستاگرام به صورت روزانه از انجام روتین پوستی و زندگی روزمره دنبال کنندگان زیادی به دنبال خواهد داشت و باعث افزایش تعامل پیج خواهد شد. در این حالت افراد بیشتری به شما اعتماد می کنند و در دراز مدت و به مرور زمان می توانید برند شخصی خود را به بازار معرفی کنید.

مشاوره زیبایی

  • کار کردن در شرکت های استخدامی به صورت آنلاین

دیگر زمان طی کردن فرایند استخدام نیروی جدید به صورت حضوری به اتمام رسیده است! در حال حاضر سایت هایی هستند که افراد جویای کار را به شرکت ها معرفی می کنند و این کار را به صورت آنلاین پیش می برند. شما نیز می توانید به این کار با دید شغل اینترنتی نگاه کنید. وظایف اصلی شما در این موقعیت شغلی شامل ارسال مشاغل خانگی برای متقاضیان و جستجوی کارمندان بالقوه برای یک یا چند شرکت خواهد بود. در برخی از موارد نیز ممکن است وظیفه مصاحبه تلفنی اولیه با متقاضیان بر عهده شما باشد. همچنین بعد از مصاحبه باید گزینه هایی را که نسبت به دیگران بهتر اند و با اهداف شرکت سازگاری دارند، به مدیر خود معرفی کنید.

جمع بندی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینکه بسیاری از مشاغل را می توان به صورت آنلاین انجام داد، شغل های اینترنتی متقاضیان بیشتری پیدا کرده اند. امکان برنامه ریزی آزادانه و انجام کار و کسب درآمد بیشتر به صورت هم زمان باعث شده است افراد ترجیح دهند در خانه و به صورت آنلاین به کار مشغول شوند. این شغل ها انواع گوناگونی دارند که از میان آن ها می توانیم به دبیری زبان انگلیسی، حسابداری، مربی گری ورزش، مشاوره زیبایی و کار کردن در شرکت های استخدامی به صورت آنلاین اشاره کنیم. در این نوشته درمورد هر یک از این مشاغل توضیحاتی ذکر کردیم

source

viraje.ir

توسط viraje.ir