Wp Header Logo 1241.png


منتشر شده در 08 مهر 1403 ساعت 14:40


قیمت نهایی سوزوکی فرانکس

سوزوکی فرانکس یکی از خودرو های ژاپنی است که توسط شرکت راسا موتور وارد بازار ایران می شود. این شرکت به تازگی قیمت نهایی آن را اعلام کرده است.

شرکت راسا موتور خاورمیانه یکی از شرکت هایی است که در دور جدید واردات خودرو به سراغ برند ها و تولیدکنندگان ژاپنی رفته و محصولات برند سوزوکی را برای بازار ایران انتخاب کرده است. این شرکت در ابتدا به سراغ محصولاتی مانند سیاز، بالنو و جیمنی رفته اما در مراحل بعدی، واردات خودرو هایی نظیر سوزوکی گرند ویتارا و سوزوکی فرانکس را نیز بر عهده گرفت و مدتی قبل آن ها را در سامانه خودرو های وارداتی عرضه کرد.

قیمت جدید سوزوکی فرانکس

شرکت راسا موتور به عنوان وارد کننده محصولات سوزوکی در ایران، قیمت نهایی سوزوکی فرانکس را اعلام کرده است و این خودرو قرار است با قیمت نهایی ۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان (با احتساب کلیه هزینه های جانبی نظیر مالیات، شماره گذاری و… ) به فروش برسد که در مقایسه با خودرو های وارداتی عدد قابل قبولی است.

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که چون این خودرو در دسته بندی خودرو های هیبرید قرار می گیرد تعرفه واردات آن نیز از خودرو های تمام بنزینی پایین تر بوده و قیمت تمام شده آن به قیمت سوزوکی فرانکس در بازار های جهانی نزدیک تر است و این موضوع می تواند از مزایای این خودرو به شمار آید.

در ادامه نگاهی به مشخصات و امکانات سوزوکی فرانکس خواهیم داشت.

ویدیوی معرفی سوزوکی فرانکس

سوزوکی فرانکس جزو خودرو های مید هایبرید یا هایبرید خفیف به شمار می رود. در واقع این خودرو دارای یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی به همراه پیشرانه برقی بوده که این پیشرانه در شرایطی نظیر؛ شروع حرکت، حرکت در سربالایی و افت گشتاور ناشی از تعویض دنده و… به کمک پیشرانه بنزینی می آید. پیشرانه های به کار رفته در سوزوکی فرانکس می توانند نهایت قدرت ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۳۷ نیوتن متر را تولید و قوای محرکه را از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT، ساخت کمپانی آیسین، به چرخ های جلو منتقل کنند.

کابین سوزوکی فرانکس

از جمله امکانات این خودرو می توانیم به؛ ۶ کیسه هوا ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، هدآپ دیسپلی، دنده پشت فرمان، استارت دکمه، ورود و خروج بدون کلید، فناوری LED چراغ ها، آینه الکتروکرومیک، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک عقب، سامانه پایش فشار باد تایر ها و… اشاره کرد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir