Wp Header Logo 32.png


منتشر شده در 09 مهر 1403 ساعت 17:30


اشکودا سوپرب چه امکاناتی دارد؟ + ویدیوی معرفی

اشکودا سوپرب یک سدان اروپایی است که توسط پارس ساتر هوشمند در ایران عرضه می شود. در این مطلب نگاهی به مشخصات و امکانات این خودرو خواهیم داشت.

اشکودا یکی از خودروسازان مشهور اروپایی است و در حال حاضر یکی از شرکت های زیر مجموعه فولکس واگن است. اشکودا سوپرب یکی از محبوبترین محصولات این شرکت است و در بازار بسیاری از کشور ها توانسته آمار فروش خوبی را از خود به جای بگذارد. تا کنون چهار نسل از این خودرو در بازار های جهانی عرضه شده است که اولین نسل آن در سال ۲۰۰۱ در قالب سدانی سایز متوسط در کلاس و سگمنت D عرضه شده است.

اشکودا سوپرب چه امکاناتی دارد؟ + ویدیوی معرفی

شرکت پارس ساتر هوشمند در دور جدید واردات خودرو به سراغ این سدان جذاب رفته است اما به دلیل محدودیت های ارزی و تعرفه های واردات خودرو نسل سوم آن را در بازار ایران عرضه می کند. با این حال این خودرو در حال حاضر یکی از ارزنده ترین سدان های وارداتی است. در ادامه می خواهیم نگاهی به مشخصات و امکانات این خودرو بیاندازیم و با اشکودا سوپرب بیشتر آشنا شویم.

مشخصات فنی اشکودا سوپرب

اشکودا سوپرب یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو شارژ مجهز به سیستم پاشش سوخت مستقیم را در زیر کاپوت خود جای داده است. این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۵۰ نیوتن متر را از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه تر (WDCT) به چرخ های جلو منتقل می کند.

مشخصات فنی اشکودا سوپرب

سیستم تعلیق استفاده شده در محور جلو اشکودا سوپرب از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع مولتی لینک است که سواری قابل قبولی را برای سرنشینان فراهم می کند. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۵.۹ لیتر است که با توجه به وزن و ابعاد این خودرو، عدد قابل قبولی به نظر می رسد.

طراحی کلی اشکودا سوپرب

با اینکه اشکودا سوپرب طراحی چندان بروزی ندارد و در اصل طراحی آن برای چندین سال پیش است اما طراحی آن همچنان جذاب و با اصالت است و رگ و ریشه هایی از طراحی محصولات فولکس واگن نیز در این محصول دیده می شود. این سبک اصیل اروپایی از دوران قدیم در بازار ایران بسیار پرطرفدار بوده و به ویژه استایل کشیده این محصول اشکودا با نوع سلیقه بسیاری از مشتریان سخت پسند ایرانی تطابق کامل دارد.

طراحی اشکودا سوپرب

در داخل کابین این خودرو نیز می توان سبک طراحی هماهنگ و منطقی را مشاهده کرد که باعث می شود بتوان احساس لوکس بودن را از آن دریافت کرد. از طرفی با اینکه طراحی آن کمی قدیمی به نظر می رسد اما به دلیل استفاده از متریال با کیفیت، طراحی کابین این خودرو محیطی دلنشین و راحت برای سرنشینان اشکودا superb فراهم می‌آورد.

طراحی داخلی اشکودا سوپرب

امکانات ایمنی و رفاهی اشکودا سوپرب

با اینکه اشکودا سوپرب که توسط پارس ساتر هوشمند در بازار ایران عرضه می شود نسل جدید این خودرو نیست اما با این حال امکانات بسیار خوبی را در این خودرو می توانیم مشاهده کنیم. امکاناتی نظیر؛ شش کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، رادار خط خوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، اخطار برخورد از جلو، سقف نیمه پانورامای برقی، صندلی برقی راننده با حافظه، گرمکن صندلی های جلو، اتوپارک، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور نور، سنسور باران، فرمان کمکی برقی، جلو آمپر دیجیتال، تهویه اتوماتیک دو کاناله، درِ صندوق عقب برقی، هوک برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، فناوری LED چراغ ها، نمایشگر لمسی، اتوپارک، تنظیم حالت رانندگی و… تنها بخشی از امکانات این سدان جذاب اروپایی است.

ویدیوی معرفی skoda superb

source

viraje.ir

توسط viraje.ir