به گزارش صنعت ماشین،

 مدیران خودرو در شب هفتم مهرماه و در جریان مراسم رسمی در مجموعه ایرانمال، از اکستریم LX رونمایی کرد. این کراس اوور لوکس مدیران خودرو از برند اکستریم هست که اکنون به دیگر برادر خود، اکستریم VX، ملحق خواهند شد. در ادامه نگاهی کوتاه به این خودرو می‌اندازیم.

 این محصول یک کراس‌اور کامپکت اسپرت و مدرن است که با خطوط صاف و با اصل سادگی طراحی شده است.

این SUV نیز همانند مدل TXL توانسته 5 ستاره ایمنی را از موسسه CNCAP دریافت کند. 15 دستیار هوشمند کمک رانندگی برای آن درنظر گرفته شده که نسبت به دو مدل دیگر اکستریم، کم‌تر است.

مدیران خودرو در این مراسم اعلام کرد که همه محصولات اکستریم با گارانتی 7 ساله (200 هزار کیلومتر) و سرویس دوره‌ای رایگان به مدت 5 سال ارائه می‌شوند. 

مشخصات فنی اکستریم LX

اکستریم LX از یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ GDI نیرو می‌گیرد و 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند.  این پیشرانه با گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر هماهنگ شده است. شتاب خودرو 8.8 ثانیه اعلام شده است. هر سه مدل اکستریم، با سامانه دو دیفرانسیل به بازار ایران عرضه خواهند شد و از این نظر به سایر محصولات چینی بازار برتری دارند.

اکستریم LX کراس اوور کوچک مدیران خودرو رونمایی شد +تصاویر و مشخصات

کابین و امکانات اکستریم LX

در فضای داخلی اکستریم LX با طراحی زیبا و آشنایی مواجه می‌شویم که یادآور کابین مدل‌های تیگو 8 و آریزو 6 جی‌تی است. نمایشگر یکپارچه، اهرم تعویض دنده الکترونیکی، فرمان جدید، پدال شیفتر و … از ویژگی‌های کابین این کراس‌اور لوکس است. دو نمایشگر 12.3 اینچی خمیده نیز در این کابین دیده می‌شود. صندلی‌های این خودرو کاملا اسپرت و یکپارچه طراحی شده‌اند. 

اکستریم LX کراس اوور کوچک مدیران خودرو رونمایی شد +تصاویر و مشخصات

کیفیت کابین بالاست و در بخش‌هایی مانند بالای داشبورد و رودری‌ها از متریال نرم و در سایر بخش‌ها از متریال خشک باکیفیت استفاده شده است و همانند سایر مدل‌های اکستریم، حس لوکس بودن منتقل می‌شود. 

امکانات و تجهیزات اکستریم LX عبارتند از شش ایربگ ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار خط خوان و نقطه کور، تنظیم حالت های رانندگی، نور بالای اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه ، 6 ایربگ، سیستم صوتی سونی با 9 اسپیکر، شارژر وایرلس، صندلی‌های برقی با گرمکن، تهویه مطبوع دوکاناله، رایحه مطبوع کابین، تصفیه هوا، روکش چرم صندلی‌ها و فرمان، سقف پاناروما بزرگ، دکمه‌های لمسی روی فرمان، 15 دستیار رانندگی هوشمند، شش حالت رانندگی و … .

اکستریم LX کراس اوور کوچک مدیران خودرو رونمایی شد +تصاویر و مشخصات

در پی رونمایی رسمی از اکستریم ال ایکس این خودرو به‌زودی به‌صورت رسمی به فروش گذاشته می‌شود. انتظار می‌رود ایکس ال با قیمت حدود ۲.۵ میلیارد تومان در دسترس قرار بگیرند.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir