Wp Header Logo 81.png
رادان: سمند پاسخگوی ماموریت‌های عملیاتی پلیس نیست

۱۴۰۳-۰۷-۱۰ زمان مطالعه: 1 دقیقه

فرمانده کل انتظامی کشور در نشستی با فرماندهان فراجا، از ناکارآمدی خودروهای سمند در ماموریت‌های عملیاتی انتقاد کرد و بر ضرورت نوسازی ناوگان خودرویی پلیس تاکید کرد.

به گزارش مجله ماشین، سردار احمدرضا رادان در این نشست با اشاره به چالش‌های پیش روی نیروی انتظامی، به موضوع تجهیز پلیس به خودروهای مناسب برای انجام ماموریت‌های خاص پرداخت. وی با بیان اینکه خودروهای سمند قادر به پاسخگویی به نیازهای عملیاتی پلیس در شرایط مختلف نیستند، بر ضرورت جایگزینی این خودروها با مدل‌های جدیدتر و مجهزتر تاکید کرد.

رادان همچنین از پیشرفت قابل توجه طرح مقابله با سرقت خبر داد و گفت: با راه‌اندازی قرارگاه مقابله با سرقت، شاهد کاهش ۲۰ درصدی وقوع سرقت در کشور بوده‌ایم و هدفگذاری کرده‌ایم تا پایان سال این کاهش به ۲۵ تا ۳۰ درصد برسد.

فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اتباع خارجی غیرمجاز اشاره کرد و گفت: تا پایان سال جاری، ۲ میلیون نفر از اتباع غیرمجاز از کشور اخراج خواهند شد. وی همچنین از اجرای طرح پابند الکترونیکی برای مجرمان سابقه‌دار خبر داد و از وزارت کشور درخواست حمایت مالی برای اجرای کامل این طرح را کرد.

رادان در پایان سخنان خود به موفقیت نیروی انتظامی در برگزاری مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و این موفقیت را حاصل دیپلماسی فعال فرامرزی دانست.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟