Wp Header Logo 154.png


منتشر شده در 14 مهر 1403 ساعت 16:00


عرضه چری جتور شانهای L7

شرکت چری عرضه کراس اوور هیبریدی شارژی جتور شانهای L7 رونمایی کرد. این خودرو در چهار نسخه مختلف با بازه قیمتی ۱۲۹,۸۰۰ تا ۱۵۹,۸۰۰ یوان (معادل ۱۸,۵۰۰ تا ۲۲,۸۰۰ دلار یا ۱.۱۵۰ میلیارد تا ۱.۴ میلیارد تومان) عرضه شده و به‌ طور ویژه مشتریان خودروهای خانوادگی را هدف قرار داده است. شاید بدانید شانهای به سری خودروهای انرژی نو اختصاص دارد. مدل‌های این سری در حال حاضر عبارتند از: T2، L6،L7  و L9.

طراحی بیرونی و ابعاد چری جتور شانهای  L7

طراحی بیرونی این خودرو بر اساس زبان طراحی «همزیستی کوه‌ها و دریاها» شکل گرفته است. چراغ‌های جلوی این کراس اوور از نوع دو تکه بوده و چراغ اصلی شامل ۱۱۸ لامپ LED می‌شود. این خودرو از ویژگی‌هایی مثل باربند سقفی، در صندوق عقب برقی (در تمامی نسخه‌ها به جز نسخه پایه) و آینه‌های جانبی گرم‌ شونده و تاشو بهره می‌برد.

طراحی چری جتور شانهای L7

جتور شانهای L7 در ۶ رنگ مختلفِ مشکی، خاکستری، سبز، آبی، نقره‌ای و سفید عرضه می‌شود. ابعاد این کراس اوور برابر با ۴۷۴۹ میلیمتر طول، ۱۹۰۰ میلیمتر عرض و ۱۷۲۰ میلی‌متر ارتفاع است و فاصله محوری آن ۲۷۴۵ میلیمتر می‌باشد.

مشخصات فنی جتور شانهای  L7

شانهای L7 از پیشرانه هیبریدی پیشرفته Kunpeng C-DM استفاده می‌کند. قلب اصلی این پیشرانه را یک موتور ۱.۵ لیتری TGDI با ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن‌ متر گشتاور تشکیل می‌دهد. یک موتور برقی با توانایی تولید ۲۶۷ اسب بخار قدرت و ۳۹۵ نیوتن‌ متر گشتاور با موتور بنزینی همکاری می‌کند. این موتور روی محور جلو قرار دارد. نیروی پیشرانه از طریق گیربکس ۲ سرعته DHT به سمت چرخ‌ها ارسال می‌شود.

مشخصات چری جتور شانهای L7

موتور برقی توسط باتری ۱۹.۴۳ کیلووات ساعتی تغذیه می‌شود. این باتری از نوع لیتیوم آهن فسفات بوده و برد حرکتی ۱۲۰ کیلومتر را در حالت تمام الکتریکی فراهم می‌کند. در صورت پر بودن باتری و باک ۶۰ لیتری امکان پیمایش ۱۳۰۰ کیلومتر مسافت وجود خواهد داشت. این خودرو با کمک فناوری شارژ سریع می‌تواند در ۱۸ دقیقه از ۳۰ درصد تا ۸۰ درصد شارژ شود. زمان شارژ با برق شهری نیز ۳ ساعت است. ناگفته نماند به لطف قابلیت VtoL می‌توان از شانهای L7 به‌ عنوان یک پاور بانک متحرک برای تأمین برق لوازم الکترونیکی و دستگاه‌هایی مثل سشوار یا پلوپز استفاده کرد.

کابین و امکانات

در پشت فرمان شانهای چری جتور L7، یک پنل عریض تعبیه شده که میزبان دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی است. کنسول مرکزی دارای دو دکمه چرخشی برای تنظیمات مختلف بوده و روی آن پد شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و دو جالیوانی به چشم می‌خورد. از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به دستیار صوتی هوشمند، کنترل از راه دور از طریق موبایل، سیستم HiCar هواوی، سیستم صوتی از برند سونی و قابلیت‌های پیشرفته کمک رانندگی سطح ۲ اشاره کرد.

طراحی داخلی چری جتور شانهای L7

این شاسی‌بلند در نسخه‌های ۵ نفره و ۷ نفره و با چینش صندلی ۲+۳ و ۲+۳+۲ عرضه می‌شود. در داخل کابین، ۳۳ محفظه برای حفظ و نگهداری از اشیا مختلف طراحی شده؛ صندلی‌های ردیف دوم هم قابلیت تنظیم پشتی از ۲۵ تا ۴۱ درجه و تا شدن برای ایجاد فضای بار ۱۶۸۸ لیتری را دارند. این فضا امکان حمل ۲۴ چمدان ۲۰ اینچی را برای راننده میسر می‌کند.

نسخه‌های بالا رده این خودرو به محفظه مخصوص ۵ لیتری مجهز هستند. این محفظه محدوده دمایی منفی ۶ تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد را پوشش داده و به صورت استاندارد ۶ حالت مختلف دارد؛ همچنین این محفظه با اشعه فرابنفش می‌تواند محتویات خود را استریلیزه کند.

نمای جانبی چری جتور شانهای L7

source

viraje.ir

توسط viraje.ir