نمایشگاه خودرو تبریز (2)

صنعت ماشین: لیست شرکت های حاضر در نمایشگاه صنعت خودرو ایران 1403 در تبریز مشخص شد. خودروسازان قصد دارند جدیدترین محصولات خود را در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز به نمایش بگذارند.

به گزارش صنعت ماشین،

 بیست و هشتمین نمایشگاه خودرو تبریز 1403 امسال در شرایطی برگزار می شود که بسیاری از علاقه‌مندان به رویدادهای خودرویی از یک سو می خواهند با جدیدترین محصولات و دستاوردهای خودروسازان داخلی آشنا شوند و از سوی دیگر منتظر محصولات وارداتی هستند.

در این میان با توجه به مشخص شدن شرکت های حاضر دراین رویداد به نظر می رسد که بازدیدکنندگان با سطح گسترده تری از تنوع روبه‌رو خواهند شد.

براساس این گزارش، تاکنون حضور کرمان موتور، زامیاد، ایران کاوه، ایران خودرو دیزل، گواه، ایدم، محور خودرو، قطعات خاور، چرخشگر، گروه خودرویی آسا، مجتمع صنعتی پیلسان، معین خودرو ایرانیان، راسا موتور خاورمیانه، صنایع اتومبیل سازی فردا، مجتمع لیفتراک سازی سهند، آمیتیس گستر نگاه پیشگام، آرام سیکلت مادو، شرکت پالایش نفت تبریز، خودروسازان دیزلی آذربایجان، جهان همتا سیکلت (همتاز موتور)، نیرومحرکه، ارس خودرو دیزل (میکو)، شرکت مهندسی صنعت گستر بهکاران و نانو گستران برتر شهر بهشت در بیست و هشتمین نمایشگاه خودرو تبریز قطعی شده است.

نمایشگاه صنعت خودرو ایران 1403 در تبریز در روزهای 17 تا 20 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهر برگزار خواهد شد. زمان بازدید نیز از 15 تا 22 در نظر گرفته شده است.

اسامی شرکت های حاضر در نمایشگاه خودرو تبریز 1403 مشخص شد

source

viraje.ir

توسط viraje.ir