Wp Header Logo 166.png


منتشر شده در 14 مهر 1403 ساعت 14:00


فراخوان واریز وجه و ثبت نام دیگنیتی پرایم

شرایط ثبت نام برای فروش فوق العاده خودرو دیگنیتی پرایم شرکت بهمن موتور در مهرماه ۱۴۰۳ و با موعد تحویل اسفندماه ۱۴۰۳ ویژه منتخبین سامانه.

شرایط فروش فوق العاده خودرو دیگنیتی پرایم شرکت بهمن موتور در مهرماه ۱۴۰۳ و با موعد تحویل اسفندماه ۱۴۰۳ ویژه منتخبین سامانه یکپارچه از روز دوشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳ بر روی سایت فروش اینترنتی این شرکت فعال خواهد شد.

شرایط فروش :

قیمت رنگ تریم رنگ بدنه زمان تحویل
۱.۵۴۶.۸۰۶.۰۰۰ تومان مشکی یا قرمز سفید یا مشکی هفته اول اسفند ۱۴۰۳

مشخصات فنی دیگنیتی پرایم

قوای محرکه دیگنیتی پرایم از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ با کد موتور SFG15T تامین می شود. این پیشرانه قادر است روی هم رفته ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید و از طریق جعبه دنده شش سرعته مصنوعی CVT به چرخ های جلو منتقل کند. جالب است بدانید که این پیشرانه جز پیشرانه مطرح گروه دانگ فنگ بوده و در بسیاری از محصولات این شرکت از این پیشرانه استفاده شده است.

نسخه پرایم از دیگنیتی از سیستم تعلیق مک فرسون در محور جلو و از سیستم تعلیق مولتی لینک در محور عقب بهره می برد بنابراین می توان انتظار داشت که این خودرو سواری قابل قبولی داشته باشد. دیگنیتی Prime دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۷.۵ لیتر گزارش داده شده است که عدد مناسبی برای این خودرو به حساب می آید.

ویدیو معرفی دیگنیتی پرایم

source

viraje.ir

توسط viraje.ir