Wp Header Logo 162.png


منتشر شده در 14 مهر 1403 ساعت 11:00


رکورد فروش شیائومی

شرکت شیائومی اعلام کرد که در ماه سپتامبر موفق به تحویل بیش از ۱۰,۰۰۰ دستگاه از سدان شیائومی SU7  به مشتریان خود شده است. این چهارمین ماه متوالی به حساب می‌آید که کمپانی بزرگ چینی به چنین هدفی دست پیدا می‌کند. در حال حاضر مشخص نیست شیائومی در زمینه فروش دقیقاً چه رکوردی را ثبت کرده، اما می‌دانیم که استقبال از اولین خودروی این کمپانی بسیار بالاست.

افزایش هدف فروش در سال ۲۰۲۴

به گزارش آخرین خودرو، شیائومی پیشتر تحویل ۱۰۰,۰۰۰ دستگاه از SU7 را برای سال ۲۰۲۴ هدفگذاری کرده بود. ولی با توجه به استقبال فزاینده و روند فعلی تولید، به نظر می‌رسد که این شرکت خواهد توانست تا اواخر اکتبر یا نوامبر رکورد تحویل صد هزار دستگاه از SU7 را ثبت کند. البته باید اشاره کنیم که شیائومی اخیراً هدف خود را به تحویل ۱۲۰,۰۰۰ دستگاه ارتقا داده است، به همین خاطر غول چینی دنیای فناوری انتظار دارد در ماه اکتبر بیش از ۲۰,۰۰۰ خودرو را به مشتریان تحویل دهد.

شیائومی SU7

شیائومی و بهینه‌سازی فرایندهای تولید

شیائومی با تلاش‌های مستمر برای بهینه‌سازی تولید، به موفقیت‌هایی در افزایش تعداد خودروهای تولیدی خود دست یافته است. طبیعتاً این بهینه‌ سازی‌ ها نقشی کلیدی در تسریع تولید و تحویل SU7 داشته‌؛ پیش‌بینی می‌شود با ادامه روند کنونی، شیائومی بتواند رکوردهای خود را در چند ماه آینده باز هم بهبود ببخشد.

 مدل جدید شیائومی در راه است

تصاویر جاسوسی حکایت از آن دارند شیائومی در حال تست و توسعه دومین خودروی خود می‌باشد. این مدل در حقیقت یک کراس اوور اسپرت است که از لحاظ طراحی شباهت‌های زیادی به سدان SU7 دارد. همانطور که قبلاً به اطلاعتان رسانده‌ایم، پروژه دومین خودروی شیائومی با اسم رمز MX11 شناخته می‌شود. این خودرو بدنه سیالی داشته و بر اساس تصاویر جاسوسی، ارتفاع آن از سطح زمین خیلی کم است. با نگاهی دقیق‌تر به تصاویر می‌توان متوجه شد که این خودرو از ماژول لایدار بهره می‌برد. این ماژول شباهت زیادی به نمونه‌ ۱۲۸ خطی به کار رفته در سدان SU7 دارد. پیش بینی می‌شود همانند سدان SU7 این کراس اوور نیز در تیپ‌های مختلف به فروش برسد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir