Wp Header Logo 237.png


منتشر شده در 16 مهر 1403 ساعت 14:00


جتور شانهای T1 در راه بازار ؛ شاسی ‌بلند هیبریدی چری چه مشخصاتی دارد؟

برند جتور در آستانه ورود شاسی بلند هیبریدی شارژی شانهای  T1به بازار، تصاویر بیشتری از آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. این خودرو که در رده‌ای پایین‌تر از شانهای T2 جای می‌گیرد، تا پایان سال جاری وارد بازار خواهد شد. نمایندگی‌های فروش چری پیش‌بینی می‌کنند قیمت پایه این مدل جدید چیزی در حدود ۱۱۰,۰۰۰ یوان (معادل ۱۵,۷۰۰ دلار یا تقریباً یک میلیارد تومان) خواهد بود. برای مقایسه، محدوده قیمت شانهای T2 بین ۱۷۹,۹۰۰ تا ۲۰۹,۹۰۰ یوان (حدود ۲۴,۸۰۰ تا ۲۹,۰۰۰ دلار) است.

طراحی بیرونی و ابعاد

ظاهر نسخه تولید انبوه چری جتور شانهای T1 با نسخه‌‌ای که چند ماه قبل رونمایی شده بود، تفاوتی ندارد. این مدل با بدنه‌ای مکعبی‌ شکل و چراغ‌های جلوی مربعی که با خطوط دوگانه تزئین شده‌اند، توجه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند. روی جلو پنجره عریض هم نوارهای نورانی دوگانه وجود دارد. در نمای عقب نیز چراغ‌های اصلی داخل قابی مربعی‌ شکل تعبیه شده و همانند چراغ‌های جلو، گرافیکی متشکل از خطوط موازی دوگانه دارند.

جتور شانهای T1 در راه بازار ؛ شاسی ‌بلند هیبریدی چری چه مشخصاتی دارد؟

ابعاد جتور شانهای T1 برابر با ۴۷۰۶ میلیمتر طول، ۱۹۶۷ میلیمتر عرض و ۱۸۴۵ میلیمتر ارتفاع بوده و فاصله محوری آن ۲۸۱۰ میلیمتر می‌باشد. این خودرو به عنوان یک شاسی‌بلند کامپکت راهی بازار خواهد شد. محصول جدید گروه چری زوایای ورود و خروجی به ترتیب برابر با ۲۷ و ۲۵ درجه دارد و ظرفیت بکسل آن به ۱۶۰۰ کیلوگرم می‌رسد. وزن خالص خودرو با سانروف ۲۰۰۰ کیلوگرم و بدون سانروف ۱۹۶۳ کیلوگرم اعلام شده است.

فضای داخلی و امکانات

کابین جتور شانهای T1 طراحی بروزی دارد. فرمان تخت، دریچه‌های تهویه مستطیلی، پنل دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی در پشت فرمان و یک نمایشگر مرکزی ۱۵.۶ اینچی از ویژگی‌های اصلی کابین این شاسی بلند جدید هستند. کنسول مرکزی هم اهرم دنده کریستالی، شارژر بی‌سیم ۵۰ واتی برای موبایل و جالیوانی را در خود جای داده است. ناگفته نماند این خودرو به تراشه اسنپدراگون ۸۱۵۵ مجهز شده تا تجربه‌ای روان را برای راننده فراهم کند.

جتور شانهای T1 در راه بازار ؛ شاسی ‌بلند هیبریدی چری چه مشخصاتی دارد؟

مشخصات فنی چری جتور شانهای T1

هسته اصلی پیشرانه هیبریدی شانهای T1 را یک موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژر با توانایی تولید ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن‌ متر گشتاور تشکیل می‌دهد. این موتور با موتورهای برقی و یک باتری ۲۶.۷ کیلووات ‌ساعتی از نوع لیتیوم آهن فسفات ترکیب شده است. طبق اطلاعات موجود، این باتری ساخت شرکت CALB-Tech بوده و با اتکا به آن می‌توان ۱۱۷ کیلومتر مسافت را در حالت تمام الکتریکی پشت سر گذاشت. چری می‌گوید مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در بهینه‌ترین حالت ۱.۰۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود. در صورت پر بودن باک و شارژ کامل باتری نیز امکان پیمایش ۱۴۰۰ کیلومتر مسافت وجود خواهد داشت. کراس اوور خوش استیل چری در نسخه‌های تک و دو دیفرانسیل عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است بر اساس تازه‌ترین آمارها، برند جتور توانسته در ماه سپتامبر ۶۰,۲۲۶ دستگاه خودرو به فروش برساند. این رقم نسبت به سال گذشته ۸۷.۵ درصد افزایش دارد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir