Wp Header Logo 3.png


منتشر شده در 17 مهر 1403 ساعت 16:00


سایپا 441P

به تازگی تصویری از مخاطبین عزیز آخرین خودرو به دستمان رسیده که نشان می دهد کراس اوور چانگان CS55 پلاس با کد ۴۴۱P با نشان سایپا به تولید نهایی رسیده است.

قبل تر اعلام کرده بودیم که سایپا برنامه دارد تا دو مدل CS35 پلاس و CS55 پلاس را در ایران مونتاژ کند. همان زمان اعلام شد که چانگان CS35 پلاس با کد ۴۲۱P و چانگان CS55 پلاس با کد ۴۴۱P به تولید خواهد رسید. حالا تصاویر جدید از خط تولید سایپا نشان می دهد که نمونه های اولیه از سایپا ۴۴۱P تولید شده است و به زودی برنامه های عرضه برای این کراس اوور اعلام خواهد شد. نکته جالب در مورد محصولات جدید مونتاژی این است که این دو کراس اوور با نشان سایپا تولید می شوند و خبری از نشان چانگان در آن ها نیست. البته این اولین بار نیست که سایپا بر روی یک محصول مونتاژی نشان خود را نصب می کند و قبلا در آریو هم چنین چیزی را دیده بودیم. در ادامه به معرفی این خودرو می پردازیم.

مشخصات فنی سایپا ۴۴۱P

زیر کاپوت سایپا ۴۴۱P یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو با پاشش مستقیم سوخت (TGDi) قرار دارد که می تواند نهایت قدرت ۱۸۸ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را تولید کند. این سری پیشرانه در چانگان بلوکُر نام دارد و از نظر بازده گرمایی راندمان خوبی را ثبت می کند. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل می شود و سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است.

کابین و امکانات

در داخل کابین سبک طراحی چانگان را داریم که از پژو الهام گرفته شده و به طور کلی طراحی مدرن و مینیمالی را در این کراس اوور چینی می بینیم. از جمله امکانات ایمنی و رفاهی سایپا ۴۴۱P می توان به ؛۶ کیسه هوا برای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای، سیستم کنترل کشش ، سیستم کنترل پایداری، سیستم شروع حرکت در سربالایی ، سیستم کمکی الکترونیکی ترمز،  سیستم ترمز اضطراری، سیستم هشدار تصادف از جلو، شارژر بی سیم، ترمز پارک برقی ، سیستم صوتی PIONEER ، نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی ، کلاستر دیجیتال، خروجی ۱۲ ولت، پورت USB، تهویه اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم کنترل حرکت در سرازیری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم پایش باد تایرها، کروزکنترل تطبیقی، محدود کننده سرعت ،استارت دکمه ای ، ورود خروج بدون کلید، سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز ، سنسور نور، سنسور باران و… اشاره کرد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir