به گزارش صنعت ماشین،

 این روزها در بازار خودروی کشورمان شاهد گزینه‌های چینی هستیم که باکیفیت نچندان مطلوب‌شان قادر به رضایت مشتریان خاص پسند نیستند. اتوخسروانی به عنوان یکی از مجموعه‌های تخصصی خرید و فروش خودرو در کشور این مشکل را برای مشتریان برطرف ساخته است. زیرا طی سالیان اخیر به خوبی نشان داده که با خدمات پس از فروش مناسب و قیمت منطقی سعی در افزایش رضایت‌مندی مشتریان خود دارد. با در نظر گرفتن این موضوع که حدود دو سال از آزادسازی واردات خودرو می‌گذرد؛ روز گذشته اتوخسروانی در مراسم باشکوه افتتاحیه شوروم مرکزی نگین تندیس الماس از سه محصول جذاب کمپانی تویوتا که یکی از آن‌ها به تازگی به کشورمان آمده؛ رونمایی کرد. این سه خودرو تویوتا کمری 2024، تویوتا کرولا کراس 2024 و تویوتا کرولا هیبرید 2024 بود. 

شوروم مرکزی اتوخسروانی نگین تندیس الماس

روز گذشته در مراسمی باشکوه از شوروم مرکزی اتوخسروانی نگین تندیس الماس رونمایی شد. شوروم مرکزی اتوخسروانی نگین تندیس الماس واقع در خیابان شریعتی تهران نرسیده به سه راه معلم است. در مراسم افتتاحیه شوروم مرکزی اتوخسروانی نگین تندیس الماس آقای علی خسروانی به عنوان مدیرعامل و موسس اتوخسروانی به همراه تیم فروش و بازاریابی و همچنین آقای مهدی منصوری به عنوان مدیرعامل نگین تندیس الماس که واردکننده محصولات تویوتا به کشورمان هستند؛ حضور داشتند. اتوخسروانی نقش نماینده فروش و خدمات پس از فروش نگین تندیس الماس را برعهده دارد. بر اساس گفته‌های مدیر فروش اتوخسروانی شوروم این شرکت برای محصولات تویوتا نگین تندیس الماس پس از تهران؛ در پایان هفته جاری در شهر مقدس مشهد و سپس در شیراز و تبریز و در نهایت در شهر اصفهان افتتاح خواهد شد. همچنین به‌زودی نمایندگی‌های اتوخسروانی نگین تندیس الماس در 10 استان دیگر راه‌اندازی خواهد شد. در بخش خدمات پس از فروش نیز طی روزهای آتی بخش تعمیرگاه شوروم مرکزی اتوخسروانی نگین تندیس الماس در تهران راه‌اندازی می‌شود.

3 محصول تویوتا توسط نگین تندیس الماس در شوروم اتوخسروانی رونمایی شد +تصاویر

تاکید اتوخسروانی برکیفیت خودرو

علی خسروانی موسس و مدیرعامل اتوخسروانی در ابتدای مراسم افتتاحیه شوروم مرکزی نگین تندیس الماس اذعان داشت« وارادات خودرو یک مساله بسیار مهم در بازار خودروی کشورمان است. پس از آزادسازی واردات به خوبی همه‌ای ما شاهد کاهش قیمت خودروهای کارکرده وارداتی و همچنین برخی از مونتاژی‌های لوکس بودیم. این مقوله را باید مرهون ورود خودروهای باکیفیت دانست که سبب ایجاد یک تعادل در زمینه قیمت‌گذاری شد. همواره بنده بر این موضوع تاکید داشتم که به کمک اصحاب رسانه‌ توانستیم به خوبی مسیر قیمت‌گذاری صحیح و ورود خودروهای وارداتی را تا حدی امکان‌پذیر کنیم. همین مساله سبب شد تا با همکاری شرکت نگین تندیس الماس که مجموعه ما مفتخر به نماینده فروش و خدمات پس از فروش این شرکت است؛ بتوانیم خودروهای باکیفیت و به‌روز مانند تویوتا کمری 2024 را به کشور بیاوریم. اما این به معنای عدم ورود خودروهای لوکس‌تر و باکیفیت‌تر به کشور نیست. بلکه بنده همواره باور دارم که بایستی همه ما سوار بر خودروهای باکیفیت و لوکس قیمت مناسب باشیم؛ نه صرفا یک خودرو اقتصادی چند میلیاردی. بنابراین ما سعی داریم تا با ارائه خودروهای باکیفیت، جایگاه مردم عزیزمان را حفظ و به آن‌ها خودروی باکیفیت دهیم.»

 
چند دستگاه تویوتا با نگین تندیس الماس می‌آید؟

مدیرعامل نگین تندیس الماس درباره محصولات تویوتا که به واسطه این شرکت به کشورمان می‌آیند گفت« باتوجه تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه کشورمان شکل گرفته؛ ورود خودروهای باکیفیت بسیار دشوار است. بسیاری این سوال را مطرح می‌کنند که چرا تنها از کشور چین خودروهای برندهای مطرح به کشور می‌آیند؟ باید در پاسخ گفت که امکان واردات خودروهای مطرح جهان به کشور از اروپا یا از کشورهای سازنده مادر وجود ندارد. یک خودرو اقتصادی مانند تویوتا کرولا که در بازار جهانی قیمتی برابر 15هزار و 200 دلار دارد؛ متاسفانه در بازار داخلی قیمتی بیشتر به خود می‌گیرد. اما اخیرا به لطف آزادسازی واردات خودرو می‌توان به قیمت‌های منطقی‌تر و شکسته شدن قیمت‌های نجومی خودروهای وارداتی نگاه مثبتی داشت. در زمینه واردات خودروهای تویوتا به ایران با توجه به استعلامی که از وزارت صمت گرفتم؛ 25 شرکت دیگر تقاضای مجوز واردات محصولات تویوتا دارند. شاید جالب باشد بدانید که در بدو آزادسازی واردات بسیاری از شرکت‌های که اقدام به واردات محصولات تویوتا کردند؛ قیمت به مراتب بالاتر از سطح جهانی را اعلام کردند. این در حالی است که این روزها همان تویوتا کرولای که در ابتدا ورودش به سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی قیمتی برابر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان داشت؛ این روزها با ارائه اسناد و مدارک به وزارت صمت قیمتی برابر یک میلیارد و 900 میلیون تومان دارد. بنابراین به هر اندازه که روند واردات خودرو تسهیل بخشیده شود؛ به همان میزان قیمت‌ها شکسته می‌شود. در همین راستا شرکت ما تنها مجوز واردات 1550 دستگاه از 5 محصول تویوتا را از وزارت صمت دریافت کرده است. 

3 محصول تویوتا توسط نگین تندیس الماس در شوروم اتوخسروانی رونمایی شد +تصاویر

قیمت محصولات تویوتا از سوی نگین تندیس الماس مشخص شد

مهدی منصوری مدیرعامل نگین تندیس الماس اذعان داشت که« به صورت رسمی در این مراسم اعلام می‌کنم که خودروی تویوتا کمری 2024 وارد شده از سوی شرکت ما زیر 20 هزار یورو است. به این معنا که برخلاف سایر شرکت‌های که پیش‌تر قیمت 25 هزار یوروی به وزارت صمت اعلام کردند؛ ما قرار است تویوتا کمری 2024 را در بازه قیمتی 2 میلیارد و 500 میلیون تومان تا 2 میلیارد و 700 میلیون تومان به دست مشتریانمان برسانیم. همچنین قیمتی که برای کرولا کراس در نظر گرفتیم نیز 2 میلیارد و 500 میلیون تومان و برای کرولا سدات هیبریدی نیز یک میلیارد و 900 میلیون تومان است. برای تعیین قیمت سه محصول دیگر تویوتا که قرار است توسط شرکت ما به کشور آید نیز به‌زودی از سوی سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی مشخص می‌شود. 

خدمات پس از فروش مناسب برای محصولات تویوتا

در زمینه خدمات پس از فروش طبق گفته مدیرعامل نگین تندیس الماس مشتریانی که خواهان خرید تویوتا از این شرکت هستند؛ هیچ نگرانی نباید داشته باشند. زیرا مهدی منصوری در این باره می‌گوید« در راستای خدمات پس از فروش قرار است که در 25 استان یک تعمیرگاه راه‌اندازی کنیم. به این معنا که در هر استان یک تعمیرگاه تجهزبه ادوات و ابزارهای تخصصی و دیاگ راه‌اندازی خواهیم کرد. شاید سوالی برایتان مطرح شود که مدت زمان خدمات پس از فروش تا چه زمانی صورت می‌گیرد؟ باید در پاسخ به این پرسش گفت که باتوجه به سخت‌گیرهای‌ وزارت صمت طبق مصوبه‌ی مجلس شورای اسلامی؛ تضامینی از شرکت ما و تمامی شرکت‌های واردکننده خودرو گرفته می‌شود که موظف به تامین قطعات تا 10 سال هستند. به این معنا که هیچ راهی برای کاهش این مدت زمان تا 9 سال و 364 روز نیز وجود نخواهد داشت. همچنین برای آموزش تکنسین‌ها؛ ما با توجه به ارتباطاتی که از سوی واسطه خودمان با شرکت خودروساز مادر داریم؛ قرار است یک مدیر فنی آموزش به کشور آید و یک دستگاه از محصولات تویوتا توسط شرکت ما در اختیارشان قرار گیرد و از کوچک‌ترین جز خودرو تا بزرگ‌ترین آن به تکنسین‌های ما بر اساس استاندارد جهانی آموزش داده شود. این مهم سبب می‌شود تا عیب‌یابی دقیق و رضایت مشتریان نیز ارتقا یابد. 

دلیل اختلاف قیمت میان سامانه یکپارچه عرضه خودرو و بازار

یکی از مساله‌های مهمی که در افتتاحیه شوروم اتوخسروانی نگین تندیس الماس گفته شد؛ اختلاف قیمت میان سامانه یکپارچه عرضه خودرو و بازار آزاد بود. علی خسروانی این مساله را به خوبی شفاف کرد که« به عنوان فعال بازار خودرو به جرات می‌توانم اعلام کنم که اختلاف قیمت میان سامانه و بازار آزاد تنها عدم مدیریت مناسب بر روند تسهیل بخشیدن واردات است. به این منظور که مجوزهای لازم جهت واردات خودرو در سطح مطلوب و تناسب عرضه و تقاضا وجود ندارد. زیرا ما برای دریافت مجوز ورود 300 دستگاه خودرو بایستی زمان بسیاری را صرف کنیم تا بتوانیم چنین مجوزی را دریافت کنیم. اما اگر این مساله به خوبی برطرف شود و مجوزهای لازم به اندازه نیاز بازار به واردکننده‌ها اعطا شود؛ آن وقت شاهد تعادل خوب برای قیمت‌گذاری و ارزش خودروهای وارداتی خواهیم بود. چراکه در اوایل آزادسازی واردات یک خودرو مانند کیا سلتوس قیمتی برابر 7 میلیارد داشت، اما این روزها شاهد این مهم هستیم که این خودرو در بازه قیمتی حدود 4 میلیارد قرار دارد. پس تسهیل‌گیری در روند واردات می‌تواند تعادل‌سازی مناسبی را در بخش قیمت‌گذاری ایجاد کند.»

نگاهی کوتاه به سه محصول تویوتا نگین تندیس الماس

نگین تندیس الماس سه خودرو تویوتا کمری 2024، کرولا کراس 2024 و کرولا سدان هیبریدی 2024 را در شوروم مرکزی اتوخسروانی نگین تندیس الماس معرفی کرد. 

3 محصول تویوتا توسط نگین تندیس الماس در شوروم اتوخسروانی رونمایی شد +تصاویر

تویوتا کمری 2024

تویوتا کمری را باید محبوب‌ترین سدان باکیفیت ژاپنی دانست. این خودرو که اواخر سال 2023 میلادی نسل نهم آن به جهان معرفی شد؛ از استایل متفاوت و منحصربه‌فردی برخوردار است. در حقیقت زبان جدید طراحی تویوتا که متشکل از خطوط تیز و سطوح ماهیچه‌ای هستند؛ شخصیت اسپرت و بسیار جذابی به کمری بخشیده است.  پروفیل این خودرو با مجموعه‌ای از خطوط تیز و سطوح تخت شکل گرفته که احجام ماهیچه‌ای به وجود آورده تا حس هیجان بیشتری را القا کند. در نمای جلو با یک دماغه بسیار جذاب و در نوع خود متفاوت مواجه هستیم. زیرا خطوط تیز روی دماغه به همراه چراغ‌های مشابه حرف C سبب ایجاد چهره جوان‌پسند و اسپرت شده است. اما در نمای عقب طراحان کمپانی تویوتا سعی کرده‌اند تا با استفاده از المان‌های زبان جدید طراحی تویوتا؛ فرمی مشابه محصولات لکسوس را ایجاد کنند. به این منظور که چراغ‌های کشیده به فرم C و یک در صندوق عقب حجیم زیبای چشم‌نوازی را فراهم سازد. با باز کردن درهای کمری 2024 نسل نهم شاهد یک فضای فوق مدرن و البته بسیار زیبا هستیم. طراحی یک نمایشگر 12.3 اینچی برای مجموعه پشت آمپر و یک نمایشگر 9 اینچی افقی و طراحی دکمه‌های لمسی روی بخش میانی داشبورد؛ حس مدرن بودن را به سبک تویوتا به نمایش می‌گذارد. اما از طراحی سقف پانوراما و دو رنگ بودن تریم داخلی و نورپردازی LED نمی‌توان صرف نظر کرد؛ چراکه فضای فوق زیبا و دلنشینی را فراهم آورده است. در بخش فنی تویوتا کمری 2024 وارد شده به کشورمان از یک موتور قدرتمند بهره می‌گیرد. در واقع یک پیشرانه پیشرانه چهارسیلندر خطی 1987سی‌سی تنفس طبیعی با کوپل شدن با یک موتورالکتریکی قوای محرکه این سدان نیمه لوکس تویوتا را شکل می‌دهد. این پیشرانه حداکثر تا 155 اسب‌بخار قدرت و حداکثر تا 188 نیوتون‌متر گشتاور فراهم می‌آورد که یک موتورالکتریکی با این پیشرانه کوپل شده تا حداکثر 195اسب‌بخار قدرت و 206 نیوتون‌متر گشتاور به را برای کمری 2024 فراهم سازد. گیربکس E-CVT قدرت را به چرخ‌های جلو می‌رساند. کمری 2024 نگین تندیس الماس دارای امکانات رفاهی و ایمنی از جمله سیستم کمکی رانندگی پیشرفته مبتنی بر سطح 2.5 خودران، سیستم پایش نقاط کور، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم پیشرفته پیشگیری از برخورد،  10 ایربگ، سیستم کروز کنترل پیشرفته، سیستم تهویه مطبوع دوگانه و دریچه‌های مجزا برای سرنشینان عقب و سیستم صوتی JBL با 9 بلندگو و… شده است. 

3 محصول تویوتا توسط نگین تندیس الماس در شوروم اتوخسروانی رونمایی شد +تصاویر

تویوتا کرولا کراس 2024

کرولا نام آشنا در بازار سدان‌های جمع‌وجور است. کمپانی تویوتا بر اساس موفقیت‌های که این خودرو بدست آورد؛ نسخه کراس‌اوور آن را با نام کرولا کراس اوایل سال 2020 میلادی به بازار جهانی عرضه کرد. طراحی کرولا کراس بسیار اسپرت و هیجان‌انگیز است که به لطف چراغ‌های کشیده و جلوپنجره عریض در جلو؛ نمای تهاجمی و فوق اسپرت را به وجود آورده است. اما در نمای جانبی طراحی مشابه برادر بزرگترش یعنی راوفور دارد که به معنای یک کراس‌اوور باکیفیت از تویوتا است. اما در نمای عقب چراغ‌های کشیده‌ای که فرمت ساده دارند؛ در اوج سادگی زیبا و جذاب است. کرولا کراس وارد شده توسط نگین تندیس الماس از یک موتور چهارسیلندر دولیتری تنفس طبیعی بهره می‌گیرد که به کمک ساختار هیبریدی و موتورالکتریکی توانایی تولید 193 اسب‌بخار قدرت و 206 نیوتون‌متر گشتاور را دارد. گیربکس E-CVT انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را انجام می‌دهد. کرولا کراس به آپشن‌های روز رفاهی و ایمنی تجهیزشده که رضایت مشتریان را افزایش می‌دهد.

3 محصول تویوتا توسط نگین تندیس الماس در شوروم اتوخسروانی رونمایی شد +تصاویر

تویوتا کرولا سدان 2024

تمامی تویوتا کرولاهای وارداتی به کشورمان مدل 2023 و 2024 هستند. کرولا 2023 و 2024 که در حقیقت نسل دوازدهم از این سدان جمع‌وجور اقتصادی موفق جهانی است؛ از سبک طراحی جدید تویوتا استفاده می‌کند. کرولا وارداتی نگین تندیس الماس نیز از چهره اسپرت و جسورانه‌ای برخوردار است که به لطف پیشرانه کم حجم اما نسبتا پرتوان؛ همچنان جزو سدان‌های کم‌دردسر و کم استهلاک بازار به حساب می‌آید. یک موتور چهارسیلندر 1.8 لیتری تنفس طبیعی با کوپل شدن یک موتورالکتریکی می‌تواند 136 اسب‌بخار قدرت و 185 نیوتون‌متر گشتاور را تولید کند. گیربکس تمام محصولات هیبریدی تویوتا از نوع E-CVT است که قدرت و گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. کرولا وارداتی نگین تندیس الماس از امکانات رفاهی نسبتا خوبی برخوردار است که شما را راضی نگه می‌دارد. 

تمام حقوق مادی و معنوی مطالب سایت نزد صنعت ماشین محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری از مطالب بر اساس قوانین انفورماتیک ایران پیگرد قانونی دارد. 

source

viraje.ir

توسط viraje.ir