به گزارش صنعت ماشین،

 چند وقتی است که شرکت کرمان موتور از سدان ملی خود رونمایی کرده است و در نمایشگاه های مختلف آن را به نمایش می گذارد. این شرکت در نمایشگاه خودرو تبریز ۱۴۰۳ نیز شرکت کرده و سدان ملی خود را در رنگ آبی فیروزه ای به نمایش در آورده است. چیزی که باعث می شود این نسخه از کی ام سی ایگل بیشتر مورد توجه قرار بگیرد این است که رفته رفته به زمان عرضه این خودرو نزدیکتر می شویم و با کمی دقت می توانیم متوجه تغییراتی در این نسخه از KMC Eagle نسبت به دیگر نسخه های این خودرو می شویم.

مشخصات فنی کی ام سی ایگل

پیشرانه سدان ملی کرمان موتور همان پیشرانه مورد استفاده در جک جی ۴ است که در حقیقت یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس بوده که می تواند ۱۰۴ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور تولید کند. جعبه دنده استفاده شده در کی ام سی ایگل، یک جعبه دنده از نوع CVT است که نیروی تولید شده توسط موتور را به چرخ های جلو می رساند.

نسخه نهایی عقاب کرمان موتور در تبریز معرفی شد +تصاویر

با توجه به این موضوع می توان دریافت که مصرف سوخت میانگین KMC Eagle نیز نزدیک به مصرف سوخت جک جی ۴ است که مصرف سوخت میانگین آن به ازای هر صد کیلومتر، نزدیک به ۷ لیتر است که در مقایسه با رقبا، عدد بسیار خوبی به حساب می آید.

طراحی کلی kmc eagle

همانطور که می دانید کی ام سی ایگل در حقیقت نسخه تغییر شکل یافته جک j4 است و نسبت به این خودرو چهره بسیار اسپرت و جوان پسندانه تری دارد.  استفاده از خطوط کرومی نسبتا عریض در نمای جلو این خودرو جلوه خوبی را به این خودرو داده و تغییر گرافیک چراغ های عقب و همچنین تغییر فرم سپر عقب، چهره اسپرتی را به این خودرو داده است. اما در کی ام سی ایگل تغییرات زیادی را نسبت به جک J4 نمی بینیم و عمده تغییرات این بخش مربوط به دیزاین رینگ های آلومینیومی این خودرو است.

نسخه نهایی عقاب کرمان موتور در تبریز معرفی شد +تصاویر

در داخل کابین هم الگوهایی مشابه با جک J4 دیده می شود. طراحی فرمان دو رنگ است و کنترلر های سیستم صوتی و دیگر امکانات روی آن دیده می شود. روی فرمان نشان KMC را می بینیم و صفحه نمایش اندروید در وسط سیستم اطلاعات سرگرمی را در دسترس قرار می دهد. روکش چرم مصنوعی را روی صندلی ها می بینیم و باقی المان های طراحی کابین ساده هستند و بیشتر از متریال پلاستیک خشک در این سدان استفاده شده است. یکی از نکات مثبتی که در این خودرو دیده می شود بهره مندی از کلاستر دیجیتال بوده که در این نسخه از کی ام سی ایگل که در نمایشگاه تبریز به نمایش در آمده دیده می شود. مورد دیگری که از ایجاد تغییراتی در کی ام سی ایگل نسبت به جک جی ۴ گزارش می دهد، تغییر دسته دنده این خودرو است که طراحی بهتری نسبت به قبل پیدا کرده است.

امکانات ایمنی و رفاهی سدان ملی کرمان موتور

کی ام سی ایگل به عنوان اولین محصول ملی کرمان موتور امکانات به نسبت خوبی را ارائه می دهد. امکاناتی نظیر؛ دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سامانه کنترل پایداری، کروز کنترل، سنسور نور، فناوری LED چراغ ها، چراغ روشنایی روز، کامپیوتر سفری، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، تریم داخلی دورنگ، گرم کن آینه های جانبی، قابلیت تیپ ترونیک، کلاستر دیجیتال و… از جمله امکاناتی است که در این خودرو دیده می شود. البته احتمال دارد با نزدیک شدن به زمان عرضه این خودرو آپشن های بیشتری به کی ام سی ایگل عرضه شود.

نسخه نهایی عقاب کرمان موتور در تبریز معرفی شد +تصاویر

شرکت کرمان موتور در تاریخ 17 مهرماه، برای نخستین‌بار قیمت خودرو کی ام سی ایگل را اعلام کرده؛ قیمت ایگل کرمان موتور تنها 60 میلیون تومان گران‌تر از جک J4 شده است:

جدول تغییرات قیمت خودرو ایگل
زمان قیمت مصوب
مهر 1403 945,000,000

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir