Wp Header Logo 114.png


منتشر شده در 19 مهر 1403 ساعت 11:00


فولکس واگن ID.7 Pro S رکورد خود را شکست ؛ پیمایش ۷۹۴ کیلومتر با یک بار شارژ

فولکس واگن ID.7 Pro S فراتر از انتظارات ظاهر شده و توانسته در یک تست واقعی ۷۹۴ کیلومتر مسافت را بدون نیاز به شارژ مجدد پشت سر بگذارد. این عدد از رکورد رسمی اعلام شده طبق استاندارد WLTP به میزان قابل توجهی بیشتر است. مطابق با کاتالوگ رسمی و بر اساس استاندارد مذکور، این خودروی آلمانی بردی برابر با ۷۰۹ کیلومتر دارد.

شرایط تست

به گزارش آخرین خودرو، این تست توسط تیم فولکس واگن سوئیس در جاده‌های عمومی نزدیک زوریخ و با تیمی متشکل از هشت راننده انجام شده است. مسیر انتخابی یک حلقه ۸۱ کیلومتری شامل ترکیبی از بزرگراه‌ها، خیابان‌های شهری و جاده‌های روستایی با انواع پستی و بلندی‌ها بوده تا با شرایط رانندگی روزمره بیشترین مطابقت را داشته باشد. در این آزمایش جالب سدان زیبای آلمانی به مدت ۱۵ ساعت و ۴۲ دقیقه و با میانگین سرعت ۵۱ کیلومتر در ساعت طی مسیر کرده است.

مصرف انرژی بسیار پایین فولکس واگن  ID.7 Pro S

در طول این آزمایش، میانگین مصرف انرژی ID.7 Pro S بسیار پایین و در حدود ۱۰.۳ کیلووات ‌ساعت در هر ۱۰۰ کیلومتر بوده؛ این رقم به شکل قابل توجهی کمتر از مصرف متوسط اعلام شده برای محصول جدید فولکس واگن است. ثبت چنین رکوردی ثابت می‌کند که ID.7 Pro S  می‌تواند در سفرهای بلند مدت عملکردی بهتر از انتظار ارائه دهد.

جالب است بدانید که خودروی مورد تست در این آزمایش حتی نسخه بهینه‌ سازی‌ شده برای برد حداکثری نبوده؛ آنطور که اعلام شده این خودرو از پکیج‌ های آپشنال، مانند پکیج کامفورت و سیستم‌های کمکی راننده IQ.DRIVEکه امکان سفارش آنها برای مشتریان وجود دارد، بهره می‌برد. البته باید توجه داشت که این نتیجه با رانندگی بسیار دقیق و بهینه حاصل شده است و در شرایط عادی نمی‌توان انتظار داشت که رکوردی مشابه ثبت شود. با این حال، توانایی Pro S برای دستیابی به چنین رکوردی، نوید یک سفر جاده‌ای طولانی بدون نگرانی را می‌دهد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir