آذر موتور باکیفیت‌ترین تریلرها را به مشتریان ارائه می‌دهد؛

صنعت ماشین: شرکت آذرموتور به عنوان یکی از شرکت‌های موفق در زمینه طراحی و تولید تریلرها فعالیت خود را از سال 1368 در این عرصه شروع کرد. این شرکت اولین زیرمجموعه از هلدینگ بزرگ آمیکو است که نام آمیکو نیز برگرفته از این شرکت یعنی (Azar Motor Industrial Company) است.

به گزارش صنعت ماشین،

 تریلرها به عنوان یک محصول مهم در زمینه خودروهای کاروتجاری به حساب می‌آیند. زیرا اصلی‌ترین بخش یک خودرو کاروتجاری پس از کشنده آن؛ تریلر است. بر این اساس حدود چهاردهه است که شرکت‌های معروف و مطرحی در کشورمان به طراحی و ساخت تریلرهای استاندارد پرداخته‌اند که در این زمینه شرکت آذرموتور به عنوان یکی از شرکت‌های موفق در زمینه طراحی و تولید تریلرها فعالیت خود را از سال 1368 در این عرصه شروع کرد. این شرکت اولین زیرمجموعه از هلدینگ بزرگ آمیکو است که نام آمیکو نیز برگرفته از این شرکت یعنی (Azar Motor Industrial Company) است.

این شرکت در سال 1399 به تولید انبوه و باکیفیت مدل‌های مختلف کاربری روی آورده که این عمل منجربه ارتباط مستقیم و مناسب میان تولیدکننده خودرو، کاربری‌ساز و مشتریان شده است. هم اکنون شرکت آذرموتور در ادامه روند روبه رشد خود، موفق به اشتغال‌زایی برای 350 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شده است. این شرکت تاکنون موفق به تولید کاربری‌های گسترده کامیون، کامیونت، پیکاپ و تریلی شده است. اخیرا در نمایشگاه خودرو تبریز شرکت آذر موتور با محصولات خود دست پر به نمایشگاه آمده که یکی از محصولات این شرکت تریلر کمپرسی سه محور 9تنی است.  این تریلر دارای سه محور 9 تنی با محور جلو مجهزبه سیستم بالارونده است. شاسی این کمپرسی از قطعات فلزی ساخته شده که از فولاد با استحکام بالا(S500MC) و با جوش CO2 اتوماتیک است.

ساختار اتاق این تریلر با دیواره‌های به ضخامت 4 میلی‌متر و تقویت شده با تیرک‌های مورب مخصوص از فولاد S500MC است. کف این تریلر دارای ورقی با ضخامت 5 میلی‌متر و تقویت شده با رام‌های عرضی مخصوص از فولاد S500MC است. سیستم برق این تریلر دارای کلید 7 پل و 15 پل با برق24 ولت و چراغ‌های عقب و بغل از برند Aspock، HELLA، SABA و SERTPLAS و لامپ‌های LED با سیستم هشدار دنده عقب مطابق استاندارد جهانی است. همچنین 6 حلقه لاستیک 65R22.5/385 و 6 عدد رینگ یک تکه 22.5 x 11.75 است.

مونتاژ و تولید با نهایت دقت در یدک کش ها!

در همین زمینه با آقای معین رضایی مدیر داخلی سازی شرکت آذر موتور در گفت‌وگوی کوتاه پرداختیم که از ایشان خواستیم درباره این محصول که در نمایشگاه خودرو تبریز حاضر شد؛ برایم توضیحاتی را ارائه دهند.

« کمپرسور سه محور 9 تنی ما یکی از محصولاتی است که مطابق استانداردهای جهانی ساخته شده است. در حقیقت ما در ابتدای تجاری‌سازی کار را با تولید کمپرسی آغاز کردیم . بر این اساس در همین راستا اقدام به نصب پلاک و کارهای مربوطه به اخذ پلاک کردیم. تنها شش شرکت در کشور هستند که دارای مجوز پلاک برای تریلر هستند که ما یکی از آن شش شرکت هستیم. درباره این محصول یا همان کمپرسور سه محور باید این‌گونه توضیح دهم که مهم‌ترین بخش؛ زیربندی است. بر این اساس از انواع زیربندی طبق درخواست مشتریان‌مان می‌توانیم در این محصول استفاده کنیم. اما نمونه‌ای که به نمایشگاه خودرو تبریز آورده‌ایم؛ از محور SAF آلمان بهره می‌گیرد که یکی از برندهای معروف و مطرح در زمینه تولید اکسل و محور است. درباره ساخت اتاق باید بگوییم که تمامی اتاق با دستگاه‌های اتوماتیک و با بهترین نقطه جوش یعنی جوش CO2 و گاز میکس با دستگاه‌های پیشرفته تمام اتوماتیک شکل داده است. همچنین ورق‌های استفاده شده در این تریلر از بهترین آلیاژها بوده و از ورق آلیاژهای ST37 و ST52 از شرکت فولامبارکه تامین و بهره گرفته شده است. علاوه بر این تریلر سه محور ما دارای جک کمپرسی از نوع Over است که با نام جک22 نیز معرفی می‌شود. همچنین این محصول دارای پایه‌های توقف از نوع OMS است که یکی از برندهای باکیفیت و مطرح جهان به شمار می‌آید؛ اما باتوجه به درخواست مشتریانمان قابلیت تغییر را نیز دارد. ضمن اینکه محصول سه محور ما از سیستم ترمز وابکو(WABCO) بهره می‌گیرد که به درخواست مشتریانمان می‌توانیم این سیستم را برای تریلر نصب کنیم. این نوع ترمز یکی از رایج‌ترین ترمزهای باکیفیت تریلر در بازار است. تمامی رنگ‌‌آمیزی تریلر توسط فرآیند شاب پلاست بوده که به این منظور است یک لایه آستر اپوکسی روی بدنه قرار می‌گیرد و پس از آن یک لایه رنگ پلی‌اورتان روی آن قرار می‌گیرد. بهترین رنگ ممکن با بالاترین کیفیت برای محصولاتمان در نظر می‌گیریم. تمامی مونتاژها با نهایت دقت صورت می‌گیرد که تکنسین‌های مونتاژ به خوبی آموزش دیده‌اند تا بتوانیم به بالاترین کیفیت دست یابیم. در زمینه استاندارد نیز استانداردهای ترمزی، گارد و سیستم روشنای را به خوبی پاس کرده و به بالاترین استاندارد دست پیدا کرده‌ایم.»

مونتاژ و تولید با نهایت دقت در یدک کش ها!

همچنین از آقای معین رضایی درباره قیمت تریلر سه محور 9تنی آذرموتور پرسیدیم که قرار است با چه قیمتی به دست مشتریان برسد و آیا شرایط اقساطی نیز وجود دارد؟ در پاسخ ایشان توضیح دادند «  بله، قیمت این نوع کاربری با احتساب پلاک و محوری که دارد؛ یک میلیارد و 750 میلیون تومان است. همچنین برای آن دسته از مشتریانی که توان خرید نقدی ندارند؛ شرکت آذرموتور شرایط اقساطی نیز در نظر گرفته است. شرایط اقساطی ما به این شکل است که پیش پرداخت یک میلیارد و 200 میلیون تومان در نظر گرفته شده که اقساط آن چهارماهه و بدون سود است.»
 

مونتاژ و تولید با نهایت دقت در یدک کش ها!

source

viraje.ir

توسط viraje.ir