به گزارش پرشین خودرو، در پایش سطح رضایتمندی مشتریان گروه خودروسازی سایپا از دریافت خدمات امدادی، امدادخودروسایپا توانست رضایت حداکثری مشتریان را کسب کند.
براساس نظرسنجی صورت گرفته از مشتریان گروه خودروسازی سایپا توسط مدیریت امور مشتریان این شرکت، با موضوع خدمات امدادی ارائه شده در قالب طرحهای خدمات امدادی تابستانه و همچنین طرح اربعین حسینی با هدف سنجش بازخورد کیفی تخصصی از خدمات امدادی ارائه شده به مشتریان گروه سایپا، امداد خودروسایپا موفق به کسب امتیاز حداکثری رضایت مشتریان شد.
شرکت امدادخودروسایپا به منظور کسب رضایت حداکثری مشتریان گروه سایپا، هر ساله طرح های متعدد مناسبتی و فصلی را در سطح کشور به اجرا در می آورد تا هموطنان با خیال آسوده در مسیرهای شهری و بین شهری تردد کنند؛ بر مبنای پایش سطح رضایتمندی مشتریان گروه خودروسازی سایپا از اجرای طرح خدمات اربعین حسینی، شرکت امدادخودروسایپا توانست امتیاز ۸.۸۹ و در طرح خدمات امداد تابستانه امتیاز ۹.۲۳ از سطح امتیاز ۱۰ را از آن خود کند.
source