علی راشدی، در گفتوگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر به تشریح استقبال از خدمات جدید امداد خودرو سایپا پرداخت و گفت: امداد باتری یکی از خدمات جدید امداد خودرو سایپا بود که در سال جاری به سیاهه خدمات شرکت افزوده و با جدیت بسیاری نیز دنبال شده است.
وی مزیت این خدمت را ۲۴ ساعته بودن آن برشمرد و افزود: این خدمت که شبانه روزی است به سرعت در حال فراگیر شدن در کشور می باشد.
راشدی یکی دیگر از خدمات امداد خودرو سایپا را خدمات در محل مشتری عنوان و تصریح کرد: خودرو وانت سایپا ۱۵۱ که به این خدمت اختصاص دارد با حضور در محل مشتری به ارائه خدمات میپردازد. این خدمت که پس از شیوع کرونا با استقبال زیادی از سوی مشتریان مواجه شده بود، به یکی از پرتقاضاترین خدمات امداد خودرو سایپا تبدیل شده است.
مدیرعامل امداد خودرو سایپا با اشاره به دیگر خدمت جدید این شرکت که در دست اجراست، اظهار داشت: کارشناسی خودرو جدیدترین خدمت امداد خودرو سایپا است.
وی در ادامه افزود: امدادگران سایپا در حال دریافت آموزش در این حوزه هستند و انتظار داریم این خدمت نیز تا پایان سال به لیست خدمات امداد خودرو سایپا افزوده شود.
راشدی مزیت این خدمت جدید امداد خودرو سایپا را تسهیل خرید و فروش خودرو عنوان و خاطرنشان کرد: کارشناسی رنگ امداد خودرو سایپا نه تنها خرید و فروش خودرو دست دوم را تسهیل میکند بلکه سطح اطمینان از خرید خودرو در حوزه فنی، رنگ و بدنه را افزایش میدهد همچنین برای مشتریانی که از این خدمت استفاده کنند، برگه اصالت رنگ، بدنه و فنی نیز صادر میشود.
source