Wp Header Logo 438.png
هوندا و این بار فراخوان برای ۷۲۰ هزار خودرو به دلیل نقص در پمپ سوخت

همین چند روز قبل بود که هوندا به دلیل مشکلات مربوط به سیستم فرمان برای ۱.۷ میلیون دستگاه از خودروهای تولیدی خود فراخوان صادر کرد. حالا به فاصله خیلی کوتاهی، خودروساز بزرگ ژاپنی مجدداً ۷۲۰ هزار دستگاه از محصولاتش را این بار به خاطر نقص در پمپ سوخت به نمایندگی‌های خود فراخوانده است.

مدل‌های مشمول فراخوان هوندا کدامند؟

به گفته هوندا، بیش از ۷۰۰ هزار خودروی تولیدی بین سال‌های ۲۰۲۳، ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ در آمریکا ممکن است پمپ سوخت معیوبی داشته باشند که نیاز به تعویض دارد. این خودروها شامل آکورد و آکورد هیبریدی مدل ۲۰۲۳-۲۰۲۴، سیویک سدان و سیویک هیبریدی سدان مدل ۲۰۲۵ و همچنینCR-V  هیبریدی مدل‌ ۲۰۲۳-۲۰۲۵ می‌شوند. هوندا اعلام کرده در این خودروها احتمال ترک برداشتن پمپ از داخل وجود دارد. در صورت بروز این اتفاق، سوخت به بیرون نشت می‌کند، بدیهی است که این امر می‌تواند به وقوع آتش‌سوزی منجر شود.

خوشبختانه هوندا تاکنون هیچ گزارشی از تصادف یا آسیب‌دیدگی ناشی از این نقص دریافت نکرده است. دارندگان مدل‌های مشمول این فراخوان باید خودروهای خود را به نمایندگی‌های هوندا ببرند تا به صورت رایگان پمپ سوخت معیوب آن‌ها تعویض شود. مالکان این خودروها از ابتدای دسامبر از طریق اطلاعیه‌ای اختصاصی در جریان فراخوان قرار خواهند گرفت.

هوندا و این بار فراخوان برای ۷۲۰ هزار خودرو به دلیل نقص در پمپ سوخت

مشکلات مکرر هوندا در سال ۲۰۲۴

فراخوان اخیر تنها یکی از مشکلات متعددی است که امسال گریبان‌گیر هوندا شده؛ شاید بدانید در ماه آوریل، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا (NHTSA) تحقیقی درباره بیش از ۳ میلیون هوندا آکورد و CR-V آغاز کرد. این تحقیق به دلیل مشکلات احتمالی در سیستم ترمز اضطراری خودکار کلید خورد. نکته تأمل برانگیز اینکه این مشکل تاکنون باعث ۳۱ تصادف و ۵۸ مورد مصدومیت شده است.

ناگفته نماند در دور جدید واردات خودروهای خارجی، محصولات هوندا نیز عرضه شده است. باید منتظر ماند و دید که واکنش شرکت‌های واردکننده به این فراخوان و دیگر فراخوان‌هایی که تولیدات شرکت هوندا را در بر گرفته، چه خواهد بود.

نوشته هوندا و این بار فراخوان برای ۷۲۰ هزار خودرو به دلیل نقص در پمپ سوخت اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir