Wp Header Logo 578.png
پیکاپ چری

چری چند روز قبل با برگزاری یک کنفرانس اختصاصی از جدیدترین دستاوردهای خود پرده‌برداری کرد. در حاشیه برگزاری این کنفرانس، حضور یک پیکاپ در محوطه مورد توجه قرار گرفته است. این پیکاپ که هنوز به طور رسمی رونمایی نشده، فعلاً با کد داخلی KP11 شناخته می‌شود. طبق اطلاعات موجود این پیکاپ با انواع پیشرانه‌ های بنزینی، هیبریدی شارژی و تمام الکتریکی به فروش خواهد رسید. نکته جالب اینکه این خودرو ظاهراً به بازارهای بین‌‌ المللی نیز صادر خواهد رشد، به همین خاطر هیچ بعید نیست که روزی پای آن به خیابان‌های کشور ما نیز باز شود.

طراحی پیکاپ چری

در نمای روبرو جلو پنجره بسیار حجیم که نام کمپانی پری با حروفی درشت روی آن درج شده، بیش از هر چیز دیگر جلب توجه می‌کند. چراغ‌ها ساختاری دو تکه دارند و روشنایی اصلی توسط پروژکتورهای موجود روی سپر تأمین می‌شود. در بخش پایینی سپر یک سینی محافظ به چشم می‌خورد. در حال حاضر مشخص نیست که این سینی از فلز ساخته شده یا صرفاً جنبه تزئینی دارد.

طراحی پیکاپ چری

چراغ‌های عقب پیکاپ چری حالتی بیرون‌ زده از بدنه دارند و گرافیک آنها جذاب است. سپر به کار رفته در این نما کاملاً مقاوم احساس می‌شود و روی آن جاپایی‌ هایی برای دسترسی راحت به قسمت بار به چشم می‌خورد. مثل نمای روبرو، درب عقب هم لوگوی چرای را با حروفی درشت روی خود دارد.

برای محافظت از قسمت‌های مختلف بدنه، به وفور از قطعات پلاستیکی استفاده شده است. دستگیره‌های در مدل موجود در محوطه کنفرانس از نوع سنتی هستند و قسمت بار به فریم‌ها ضخیم و ابزارهای مخصوص مجهز شده؛ به نظر می‌رسد این مدل برای کمپینگ و ماجراجویی در طبیعت ساخته شده است.

پیکاپ جدید چری

رقیب تویوتا هایلوکس؟

پیکاپ چری ظاهراً جثه‌ای مشابه با فورد رنجر و تویوتا هایلوکس دارد. در رابطه با مشخصات فنی، طبیعتاً اطلاعاتی در دست نیست، با این حال برخی نشریات پیش‌بینی می‌کنند نیروبخش آن در نسخه بنزینی یک موتور ۲.۴ لیتری خواهد بود. در نسخه‌ هیبریدی هم چری احتمالاً از پیشرانه موسوم به Kunpeng استفاده خواهد کرد.

گفته می‌شود پیکاپ چری با همکاری شرکت ZX Auto (سازنده پیکاپ کاپرا) و بر اساس مدل Weishi 1986 توسعه یافته است. این مدل در ایران با نام بهمن G9 حضور دارد.

نمای رو به رو پیکاپ جدید چری

نوشته اولین اطلاعات از پیکاپ چری ؛ نماینده جدید کمپانی چینی در بازار ایران؟ اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir