Wp Header Logo 539.png
شرایط فروش سدان هیبرید ایران خودرو ؛ شاین مکس هیبرید چه مشخصاتی دارد؟

به تازگی شرایط عرضه خودروهای وارداتی جدید مشخص شده است و سدان هیبرید ایران خودرو برای اولین بار در این دور عرضه خواهد شد.

با به روزرسانی سایت عرضه خودروهای وارداتی، لیست خودروهای این دور عرضه مشخص شده است و شاین مکس هیبرید یکی از خودروهایی است که برای اولین بار در این دور به فروش می رسد. ایران خودرو مدت ها قبل از شاین مکس در دو نسخه بنزینی و هیبرید پرده برداشته بود و نسخه بنزینی در آغاز واردات به فروش رسید اما حالا فروش نسخه هیبرید از شاین مکس آغاز شده است. شاین مکس هیبرید در این فروش با قیمت قطعی در مبادی ورودی ۱ میلیارد و ۵۳۴ میلیون تومان به فروش می رسد و بر همین اساس انتظار می رود قیمت نهایی پرداختی برای این خودرو زیر ۲ میلیارد محاسبه شود. توجه داشته باشید قیمت قطعی در مبادی ورودی نهایی نیست و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل : بیمه شخص ثالث ،مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به این قیمت اضافه  می شود.

شرایط فروش سدان هیبرید ایران خودرو ؛ شاین مکس هیبرید چه مشخصاتی دارد؟

متقاضیان این خودرو می توانند از روز ‌چهارشنبه مورخ ۰۲ /۰۸ /۱۴۰۳ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۷ آبان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.  متقاضیان محترم باید از تاریخ سه شنبه ۲۴ /۰۷ /۱۴۰۳ تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه ۰۵ /۰۸ /۱۴۰۳ یکی از حساب‌های خود را فقط نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه  به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ پنج میلیارد ریال مسدود نمایند.

مشخصات فنی شاین مکس هیبرید

زیر کاپوت شاین مکس هیبریدی یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ قرار دارد که در کنار یک موتور برقی، سیستم هیبرید این سدان وارداتی را تشکیل داده اند. سیستم هیبرید در این خودرو در مجموع توان تولید نهایت قدرت ۱۷۴ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلوی این خودرو منتقل می شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط ایران خودرو، مصرف ترکیبی این خودرو در محدوده ۴.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که عددی بسیار خوب و اقتصادی ارزیابی می شود.

شرایط فروش سدان هیبرید ایران خودرو ؛ شاین مکس هیبرید چه مشخصاتی دارد؟

طراحی شاین مکس هیبرید اساس یکسانی با طراحی نسخه بنزینی دارد و در بدنه و کابین سعی شده این دو نسخه با خطوط سبز رنگ متمایز شوند. در این خودرو همانند نسخه بنزینی امکانات کاملی را می بینیم اما برخی امکانات نسخه بنزینی مثل دوربین ۳۶۰ درجه، رادار حرکت بین خطوط و… در نسخه هیبرید دیده نمی شود.

شرایط فروش سدان هیبرید ایران خودرو ؛ شاین مکس هیبرید چه مشخصاتی دارد؟

در این سدان هیبرید امکاناتی نظیر سیستم تهویه اتوماتیک، سقف پانوراما، سیستم استارت و ورود بدون کلید، دوربین دنده عقب، شیفتر الکترونیکی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری، کلاستر دیجیتالی، مانیتور عریض، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، تریم داخلی چرمی و… دیده می شود.

نوشته شرایط فروش سدان هیبرید ایران خودرو ؛ شاین مکس هیبرید چه مشخصاتی دارد؟ اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir