Wp Header Logo 620.png


منتشر شده در 02 آبان 1403 ساعت 11:06



عکاس
علیرضا پاداش

آغاز عرضه خودروهای وارداتی

مهدی تقدسی، مدیر سامانه های عرضه خودرو، در گفت و گو با خبرنگار آخرین خودرو آغاز عرضه خودروهای وارداتی را از ظهر امروز (دوم آبان ۱۴۰۳) اعلام کرد. همچنین دو خودروی دیگر هم به سامانه وارداتی ها اضافه خواهد شد.

به گفته مدیر سامانه عرضه خودروهای وارداتی، در کنار سایر خودروهای معرفی شده در این دوره سامانه دو خودروی ونوسیا وی آنلاین پلاگین هایبرید و میتسوبیشی اوتلندر نیز در سبد انتخاب مشتریان قرار گرفته اند. مهدی تقدسی در ادامه بیان کرد: «متقاضیان باید توجه داشته باشند که ۲۴ ساعت پس از اقدام به ایجاد حساب وکالتی، امکان ثبت نام در سامانه وجود خواهد داشت و پس از این بازه زمانی برای تکمیل اطلاعات و انتخاب خودرو باید به سامانه مراجعه کنند».

وی در ادامه افزود: «در این دوره سامانه شرط گواهینامه وجود ندارد و مالکان خودروهای با عمر بیش از ۵ سال هم می توانند برای خرید محصولات وارداتی اقدام کنند. همچنین تا روز پنجم آبان ماه امکان ایجاد حساب وکالتی وجود دارد و تا هفتم آبان ماه متقاضیان می توانند خودروهای مورد نظر را انتخاب کنند. پس از آن در تاریخ نهم آبان ماه قرعه کشی انجام خواهد شد و لیست مشتریان به خودروسازان ارسال می شود».

در این دوره سامانه وارداتی ها نزدیک به ۶ هزار دستگاه خودرو عرضه می شود. متقاضیان این دوره سامانه می توانند خودروهایی مانند اشکودا اکتاویا، اشکودا کاروک، تویوتا لوین توربو، تویوتا کرولا هایبرید، ام جی GT، ام جی ۵، میتسوبیشی اوتلندر، ونوسیا وی آنلاین پلاگین هایبرید، چانگان CS35 پلاس، تانک ۳۰۰، کیا K5 توربو، کیا اسپورتیج، هوندا سیتی، دانگ فنگ شاین مکس بنزینی، دانگ فنگ شاین مکس هایبرید، بی وای دی سانگ پلاس، لاماری ایما هایبرید، بایک X55، جتا VS5 و جتا VS7 را خریداری کنند.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir