در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی؛

صنعت ماشین: شرکت آرین موتور پارس در نظر دارد خودرو لاماری ایما هیبریدی را با مدل 2025 در سامانه خودروهای وارداتی برای افراد واجد شرایط عرضه نماید.

به گزارش صنعت ماشین،

 به  استحضار عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز  این شرکت می‌رساند؛ پیرو اطلاعیه شماره ۲-۴   مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۹  سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی در خصوص امکان  ثبت درخواست در سامانه مذکور،  شرکت آرین پارس موتور در نظر دارد نسبت به  عرضه خودروی لاماری ایما هیبرید (HEV) از طریق سامانه مورد نظر اقدام نماید؛ لذا عموم افراد واجد شرایط می‌توانند نسبت به افتتاح حساب وکالتی  نزد بانک‌های منتخب تا تاریخ  ۰۵/۰۸/۱۴۰۳  و انجام سایر امور مرتبط  بر اساس اطلاعیه مذکور اقدام و نسبت به ثبت درخواست و انجام فرآیند پیش ثبت‌نام از روز  چهارشنبه مورخ ۰۲/۰۸/۱۴۰۳ لغایت پایان  روز دو شنبه  مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۳  به صورت اینترنتی و از طریق  مراجعه به سایت  https://saleauto.ir  اقدام نمایند.

شرایط فروش خودروی لاماری ایما HEV مدل 2025 اعلام شد +جدول

نقاط قوت خودرو لاماری ایما هیبرید

لاماری ایما HEV به یک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۶۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر مجهز است و در هماهنگی با پیشرانه برقی با حداکثر توان ۱۷۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر، نیرو را به وسیله یک گیربکس DHT به محور جلو منتقل می‌کند.

مصرف سوخت ترکیبی لاماری ایما هیبریدی، حدود ۵.۳ لیتر در صد کیلومتر که در حدود ۳ تا ۴ لیتر کمتر از نسخه بنزینی لاماری ایما است.

مهمترین تمایز لاماری HEV با لاماری ایما در همین مصرف سوخت کمتر نهفته است که این خودرو را برای دوستداران محیط زیست به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کند.

مصرف سوخت کمتر اما تنها نقطه قوت لاماری ایما هیبرید نیست، لاماری ایما HEV با ثبت شتاب حدود ۸ تا ۸.۵ ثانیه ای تقریبا ۲ ثانیه سریع‌تر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

مهمترین نقاط قوت لاماری ایما هیبرید برای آنان که به سرعت خودرو اهمیت بیشتری می‌دهند همین شتاب بیشتر با مصرف سوخت کمتر است هر چند که نمی‌شود امکانات رفاهی و ایمنی بیشتر نسخه هیبرید نسبت به لاماری ایما را نیز نادیده گرفت.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir