Wp Header Logo 829.png

به گزارش پرشین خودرو، این جلسه با مشارکت دپارتمان بازاریابی و فروش، واحد توسعه شبکه و آموزش صنایع خودروسازی ایلیا و همچنین نمایندگان استان‌های تهران، البرز، بیرجند، بابل، تبریز، خراسان رضوی، ساری، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمانشاه، کرمان و همدان برپا شد.

بیشتر بخوانید: ۱۰ دلیل برای خرید اولین پیکاپ کره ای بازار ایران

عقیل مصطفایی

معرفی پیکاپ موسو گرند-خان و فرآیندهای فروش

آموزش مبانی فروش، معرفی محصول و فرآیندهای فروش از جمله مباحث اصلی مطرح شده در این جلسه بود.

عقیل مصطفایی معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا، به عنوان سخنران اصلی این جلسه با تشریح مباحث مطرح شده و تعامل با شرکت‌کنندگان مراسم، درباره تکنیک‌ها و چالش‌های فروش به بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده از طرف نمایندگان خودروسازی ایلیا در استان‌ها پرداخت.

وی در ادامه با معرفی و ارائه تاریخچه‌ برند SsangYong و اهمیت این خودروسازی در میان شرکت‌های مشابه در کره جنوبی و جهان و همچنین روند تغییر نگرش و بازار این برند جهانی را بررسی کرد.

راحله احمدی

ملزومات امور قرارداد و ثبت‌نام متقاضیان

راحله احمدی مدیر فروش صنایع خودروسازی ایلیا، نیز با توضیح کامل فرآیند فروش، در خصوص فرم‌ها و موارد مربوط به آن و همچنین شرایط فروش اقساطی شرکت، نکات لازم را متذکر شد.

همچنین روزبه قضاتلو سرپرست فروش منطقه‌ای، با ارائه نکات اساسی درباره ملزومات فروش و راهنمایی در خصوص ثبت قراردادها در پورتال، از چالش‌های نمایندگان در امور قرارداد رفع اشکال کرد.

فرشید بهبودی مدیر شبکه نمایندگان و ارتباط با مشتریان خودروسازی ایلیا نیز ضمن افزودن نکات کلیدی درباره ساز و کار سیستم‌های فروش و خدمات پس از فروش، به سؤالات و ابهامات نمایندگان در فرآیند فروش پاسخ داد.

معرفی اولین پیکاپ کره ای بازار ایران برای نمایندگان خودروسازی ایلیا

source

viraje.ir

توسط viraje.ir