دیدگاه‌ها برای ۴ فرمان مشتری پسند مدیرعامل سایپایدک به تعمیرگاه های مرکزی سایپا بسته هستند

۴ فرمان مشتری پسند مدیرعامل سایپایدک به تعمیرگاه های مرکزی سایپا

به گزارش پرشین خودرو، اردلان حسینی، با حضور در تعمیرگاه‌های مرکزی شماره ۲ سایپا واقع در سه راه آذری و تعمیرگاه مرکزی شماره ۶ واقع در باقرشهر، ضمن گفت‌وگو با مشتریان، در جریان روند خدمات رسانی به آنها قرار گرفت. مدیرعامل سایپایدک در جریان این بازدید با قدردانی و تشکر از فعالیت‌های کارکنان و تعمیرکاران

کد خبر : 47841
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 اکتبر 2024 - 18:28
۴ فرمان مشتری پسند مدیرعامل سایپایدک به تعمیرگاه های مرکزی سایپا

به گزارش پرشین خودرو، اردلان حسینی، با حضور در تعمیرگاه‌های مرکزی شماره ۲ سایپا واقع در سه راه آذری و تعمیرگاه مرکزی شماره ۶ واقع در باقرشهر، ضمن گفت‌وگو با مشتریان، در جریان روند خدمات رسانی به آنها قرار گرفت.

مدیرعامل سایپایدک در جریان این بازدید با قدردانی و تشکر از فعالیت‌های کارکنان و تعمیرکاران تعمیرگاه‌های مرکزی افزود: افزایش کیفیت خدمات در تعمیرگاه‌های مرکزی، افزایش ظرفیت پذیرش، سرعت در ترخیص و تحویل خودرو به مشتریان، و تکریم بیش از پیش مشتریان، از جمله مواردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت رضایت مشتریان و تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بر این امر مهم، تمام تلاش ما در سازمان خدمات پس از فروش سایپا بر افزایش رضایت مشتری متمرکز شده و کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش برای نخستین بار، بیانگر مسیر درست ما در این فرآیند است.

مدیرعامل سایپایدک گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعداد خودروهای متوقف در تعمیرگاه‌های مرکزی نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش مواجه شده و در تلاش هستیم که آمار خودروهای متوقف را به حداقل برسانیم.

حسینی همچنین با اشاره به استفاده از تجهیزات پیشرفته در تعمیرگاه‌های مرکزی سایپایدک، بر ضرورت ارتقاء دانش فنی تعمیرکاران و کارشناسان فنی تاکید کرد و افزود: آموزش مداوم و پیوسته دانش فنی و حرفه‌ای کارکنان یک ضرورت مهم است که ارتباط مستقیمی با توسعه فرهنگ مشتری‌مداری دارد.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت و نقش خدمات پس از فروش بر افزایش ارزش و اعتبار برند سایپا، خاطرنشان کرد: باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا رضایت مشتریان گروه خودروسازی سایپا در بالاترین سطح ممکن فراهم شود.

source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.