دیدگاه‌ها برای اعلام اصل اساسی خدمات پس از فروش در سایپا بسته هستند

اعلام اصل اساسی خدمات پس از فروش در سایپا

به گزارش پرشین خودرو، اردلان حسینی، در نشست با نمایندگی‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل گفت: تحول در خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان، دو اصل اساسی مورد تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا می باشد که مبنای تمام برنامه‌های سایپایدک قرار گرفته است. مدیرعامل سایپایدک، افزود: از ابتدای سال جاری، نگاه

کد خبر : 48909
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 نوامبر 2024 - 0:48
Wp Header Logo 285png

به گزارش پرشین خودرو، اردلان حسینی، در نشست با نمایندگی‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل گفت: تحول در خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان، دو اصل اساسی مورد تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا می باشد که مبنای تمام برنامه‌های سایپایدک قرار گرفته است.

مدیرعامل سایپایدک، افزود: از ابتدای سال جاری، نگاه تحول در خدمات پس از فروش بر گروه خودروسازی سایپا حاکم شده است و در مدتی که گذشت، تمام تلاش ما بر این بوده که با نگاه کارشناسی به فرآیند خدمات پس از فروش، کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم.

وی افزود: رضایتمندی نمایندگی ها نیز از جمله مهمترین نکاتی است که مد نظر ما در حوزه خدمات پس از فروش قرار دارد و بر این اساس اقداماتی برای بهبود معیشت و رفاه کارکنان شبکه‌ نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل سایپایدک، شبکه نمایندگی‌ها را بازوی توانمند اجرایی برنامه‌های تحول در خدمات پس‌ از فروش دانست و گفت: قطعا کسب رتبه نخست در حوزه رضایتمندی مشتریان برای نخستین بار توسط سایپایدک، نقطه عطفی در این مسیر بوده و امیدواریم با تلاش و کوشش بیشتر، این روند موفقیت را ادامه دهیم.

در پایان این نشست، مدیرعامل سایپایدک با اهدای لوح، از نمایندگی‌های برتر، کارشناسان فنی و مسوولان برگزیده فروش کارت طلایی قدردانی کرد.

source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.