Wp Header Logo 286.png

به گزارش مجله ماشین، متقاضیان خودروی شاهین که با امید به دریافت این خودرو در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده بودند، این روزها با سردرگمی روبرو شده‌اند. شرکت سایپا با تغییر پی در پی تعهدات خود، مشتریان را در وضعیت بلاتکلیفی قرار داده است.

در حالی که بسیاری از متقاضیان شاهین با گذشت بیش از یک سال از زمان ثبت‌نام هنوز موفق به دریافت خودرو نشده‌اند، سایپا با پیشنهاد جایگزینی خودروهای اطلس و سهند، تلاش کرده تا به تعهدات خود عمل کند. اما این پایان ماجرا نبوده و حالا متقاضیانی که خودرو اطلس را انتخاب کرده‌اند با پیشنهاد جدیدی روبرو شده‌اند؛ تحویل خودروی کوییک به جای اطلس!

این تغییرات پی در پی در تعهدات سایپا، نارضایتی گسترده‌ای را در میان مشتریان ایجاد کرده است. بسیاری از متقاضیان، از عدم شفافیت سایپا در خصوص زمان تحویل خودرو و دلایل این تغییرات ابراز نارضایتی کرده‌اند.

بر اساس گفته‌های متقاضیان، سایپا به برخی از مشتریانی که خودروهای دیگری ثبت‌نام کرده‌اند، خودرو شاهین را تحویل داده است، در حالی که متقاضیان اولیه شاهین همچنان در انتظار دریافت خودرو هستند. این امر، شائبه‌های جدی در خصوص نحوه تخصیص خودروها در سایپا را تقویت کرده است.

مشتریان از مسئولان سایپا درخواست دارند تا با شفاف‌سازی در خصوص دلایل تاخیر در تحویل خودرو و همچنین نحوه تخصیص خودروها، به این ابهامات پایان دهند. همچنین، آنها خواستار آن هستند که سایپا هر چه سریع‌تر نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام کند.

منبع: خبرگزاری فارس

source

viraje.ir

توسط viraje.ir