Wp Header Logo 538.png

به گزارش پرشین خودرو، کسب مقام فوق، به عنوان دستاوردی بی سابقه در تاریخ ۳۵ ساله شرکت ISQI، مهر تاییدی است بر تلاش‌های مستمر و بی وقفه این شرکت در راستای دستیابی به بالاترین سطح کیفیت خدمات تست و بازرسی در کشور.

مراسم اختتامیه هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت، عصر امروز توسط سازمان ملی استاندارد ایران و در حضور مقامات دولتی و نمایندگان صنعت برگزار شد.

در این مراسم شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بر مبنای ارزیابی مدل جایزه ملی کیفیت ایران به اشتهار ۴ ستاره نایل شد. این شرکت با گذراندن سنجه‌های معتبر و ارزیابی‌های سازمان با افتخار توانست عنوان برترین شرکت کیفی خدماتی کشور را از آن خود کند. این موفقیت نه تنها نشان‌دهنده تعهد و کوشش‌های تیم مجرب ISQI، بلکه به معنای نگاه صنعت تست و بازرسی به اهمیت مقوله کیفیت در کشور است.

سعید تاجیک مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ضمن ابراز تبریک ازدریافت این جایزه‌ ارزشمند توسط خانواده بزرگ ISQI، این موفقیت را نشانگر رویکرد متمرکز به مقوله کیفیت دانست و در این‌ خصوص گفت: “دریافت این جایزه ماحصل ادراک یکپارچه‌ سازمانی از چشم‌انداز و استراتژی تا فرآیندها، منابع انسانی و همچنین فرهنگ سازمانی این مجموعه بوده که انگیزه‌ای برای ادامه مسیر حرکت ما به سوی ارتقای کیفیت و استانداردهای خدمات است. این دستاورد نتیجه همت و تلاش تمامی اعضای تیم ماست و ما به ادامه این مسیر با قدرت و انگیزه بیش از پیش متعهد خواهیم بود.”

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بهره‌مندی از نیروهای جوان، توانا و متخصص، در همکاری با سازمان ملی استاندارد ایران و دیگر نهادهای سیاست‌گذار، همواره در تلاش است تا با ارتقای تجهیزات، تکنولوژی و دانش فنی در استانداردسازی خدمات و محصولات، به تحقق اهداف ملی و توسعه پایدار و ارتقا کیفیت در سطح کشور کمک کند.

روابط عمومی ISQI، با تبریک مجدد این دستاورد به خانواده بزرگ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از تمامی ذینفعان خود اعم از مشتریان، سهامداران، شرکت‌های همکار تست و بازرسی، نهادهای حاکمیتی و قانون‌گذار، سپاسگزار است که با حضور و حمایت خود سبب اعتلای جایگاه شرکت در صنعت تست و بازرسی کشور شده‌اند.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir