Wp Header Logo 393png

اوایل هفته جاری، ایران روور، که شرکت مادر آمیتیس خودرو و پارس ساتر هوشمند، عرضه کننده خودروهای نیسان و اشکودا به شمار می‌رود، طی مراسمی تعدادی از خودروهای نیسان سیلفی و اشکودا سوپرب را به خریداران تحویل داد.
این مراسم در مرکز تحویل و خدمات جدید این شرکت در جاده مخصوص برگزار شد. این مرکز بزرگ و مجهز، به‌عنوان محل رسمی تحویل خودروهای وارداتی آمیتیس خودرو تجهیز شده و فرآیندهای PDS و PDI نیز در این مرکز انجام می‌شود.
آمیتیس خودرو تا کنون بیش از ۱۵۰۰ دستگاه نیسان سیلفی به فروش رسانده و قول واردات ۲۰۰۰ دستگاه دیگر تا پایان سال جاری را نیز داده است.
همچنین، تحویل خودروهای اشکودا سوپرب به مشتریان نیز با انجام فرآیند پلاک گذاری در حال سرعت گرفتن است و سایر مدل‌ هایی که در سامانه عرضه شده‌اند نیز به‌ مرور و طبق موعد مقرر تحویل خواهند شد.

04.webp

در حاشیه این مراسم علی شهنی، معاون بازاریابی این شرکت‌ها، در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران اعلام کرد که آمیتیس خودرو و پارس ساتر از معدود شرکت‌هایی اند که به قول معروف “خالی‌فروشی” نمی‌کنند؛ یعنی تمامی خودروهای فروخته شده در سامانه، از قبل در خارج از کشور خریداری شده‌اند. به نوعی تعداد خودروهای خریداری‌شده توسط شرکت حتی از تعداد عرضه شده در سامانه نیز بیشتر است.

2.webp
شهنی همچنین اظهار کرد که با عبور تعداد نیسان سیلفی های وارد شده توسط توسط آمیتیس خودرو از ۳۰۰۰ دستگاه، این شرکت تنوع محصولات نیسان را افزایش خواهد داد و برنامه دارد تا یک مدل کراس‌ اور جدید از نیسان را به بازار ایران بیاورد. 
وی درباره نیسان سیلفی نیز اظهار کرد که در اولین عرضه در سامانه، سیلفی با فیس جلو پنجره کهکشانی و در دور دوم، فیس سنترایی ارائه شد. از این پس نیز هر دو مدل بسته به زمان عرضه در دسترس خواهند بود.

08.webp

در این مراسم همچنین امید حیدری، مدیر شبکه نمایندگان آمیتیس خودرو و پارس ساتر صحبت کوتاهی با اصحاب رسانه داشت و به برنامه های گروه برای توسعه شبکه نمایندگان و ارتقای خدمات پس از فروش اشاره کرد.

امید حیدری، مدیر شبکه نمایندگی شرکت پارس ساتر و امیتیس خودرو با اشاره به سیاست‌های شرکت در توسعه شبکه نمایندگی‌ها گفت:
ما برای گسترش شبکه نمایندگی‌ها، مهندسی معکوس انجام داده‌ایم؛ یعنی در شهرهایی که تقاضای بیشتری وجود داشته، اولویت راه‌ اندازی نمایندگی را به آنجا داده‌ایم. سیاست ما این نیست که نمایندگی‌ های زیادی را به‌ صورت گسترده و بدون بررسی افتتاح کنیم. نمایندگی‌ ها باید بتوانند ارزش برند را حفظ کنند و از نظر اقتصادی برای خودشان هم توجیه داشته باشند. برخلاف برند هایی که کارشان را با 30 یا 40 نمایندگی شروع می‌کنند و بعد از مدتی مجبور به جمع‌آوری تابلوها می‌شوند، ما به‌ دنبال افتتاح نمایندگی‌ هایی هستیم که با قدرت فعالیت کنند و منطقه خود و مناطق اطراف را به‌خوبی پوشش دهند.

12.webp

به همین علت، در حال حاضر به‌جز تعمیرگاه مرکزی، فقط پنج نمایندگی فعال داریم: مشهد (آقای عاکف)، تبریز (آقای نصراللهی)، آمل (آقای موسوی)، شیراز (مجموعه ارم خودرو)، و اصفهان (مجموعه آقای تیموری).
حیدی افزود: با توجه به اینکه تعداد نمایندگی‌ های ما در حال حاضر محدود است و ممکن است این موضوع مشکلاتی برای مشتریان ایجاد کند، قراردادی با شرکت امداد ایران‌ خودرو منعقد کرده‌ایم. این قرارداد شامل ارائه خدمات امداد جاده‌ای، حمل خودرو تا اولین نمایندگی مجاز و سرویس‌های ادواری می‌شود.

11.webp
در این راستا، دو دستگاه خودرو نیسان و اشکودا زیر نظر تیم فنی و مهندسی شرکت امداد ایران‌ خودرو بررسی شدند تا از توانایی ارائه خدمات این خودروها اطمینان حاصل شود. پس از انجام بررسی‌ها و تأیید تیم فنی، این خدمات آغاز شده است.
هم‌اکنون، سرویس در محل از طریق ناوگان امداد در حدود ۹۰ شهر، خارج از محدوده نمایندگی‌های ما، ارائه می‌شود. این پوشش از جنوب غربی کشور تا بندر گنبدکاووس و از شمال غربی تا پیرانشهر و حتی تا چابهار را در بر می‌گیرد همچنین هزینه تمامی خدمات امداد و حمل بر عهده شرکت است. هدف ما این است که مشتریان هیچ نگرانی از بابت خدمات امداد و سرویس در محل نداشته باشند.
در خصوص حمل خودروها توسط امداد خودرو به نمایندگی‌ها، هزینه این خدمات (به جز موارد تصادفی که بر عهده مشتری است) به طور کامل بر عهده شرکت است. خدمات امداد در محل شامل تعویض باتری، لاستیک، رفع پنچری و حمل خودرو نیز بدون هزینه برای مشتریان انجام می‌شود و شرکت تمامی این هزینه‌ها را پوشش می‌دهد.

وی در پاسخ به خبرنگار Car.ir در مورد نقش آنی سرویس در روند خدمات پس از فروش نیز گفت:
خدمات در محل که قرار بود از طریق آنی سرویس ارائه شود، همچنان در چارچوب برنامه‌های شرکت آنی سرویس و با همکاری شرکت امداد خودرو انجام می‌شود. آنی سرویس یکی از زیرمجموعه‌های شرکت ایران‌ روور است که خدمات پس از فروش محصولات وارداتی شرکت‌های آمیتیس پارس ساتر و مزین را ارائه می‌دهد.

05.webp

در تهران، علاوه بر نمایندگی مرکزی، برای خودروهای تاکسیرانی برنامه‌ ریزی کرده‌ ایم که پنج مجموعه دیگر را در دست راه‌ اندازی داریم. از این پنج مجموعه، دو مجموعه تاییدیه اولیه را گرفته‌ اند و در حال انجام فرآیند استاندارد سازی هستند. برای شرکت‌ های آمیتیس و پارس ساتر، در حال حاضر تنها تعمیرگاه مرکزی را داریم. در صورت نیاز و با توجه به افزایش ظرفیت، قصد داریم از طریق راه‌ اندازی خدمات در محل یا نمایندگی‌ های جدید در مناطق شرق و غرب تهران، مشکلات خدماتی را برطرف کنیم.
در زمینه ناوگان تاکسیرانی نیز، همکاری‌هایی با شرکت تاکسیرانی تهران آغاز شده است. در حال حاضر، دو مدل خودرو وارد ناوگان شده و به زودی فعالیت خود را شروع خواهند کرد. خدمات پس از فروش این خودروها توسط شرکت ایران‌ روور انجام می‌شود. در حال حاضر، این طرح در شهر تهران آغاز شده و در آینده به سایر شهرها نیز گسترش خواهد یافت.
امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب به تاکسیرانی و مشتریان، بهترین شرایط را برای آن‌ها فراهم کنیم و رضایت بیشتری به دست آوریم.

10.webp
امید حیدری درباره وضعیت تامین قطعات در خدمات پس از فروش گفت: در حال حاضر، قطعات مورد نیاز نیسان و اشکودا و سرویس‌های ادواری تامین و در نمایندگی ها توزیع شده است همچنین قطعات بدنه به زودی در نمایندگی‌ها شارژ می‌شود. با توجه به اینکه حجم تحویل خودروها تاکنون بالا نبوده، قطعات مورد نیاز به میزان کافی در نمایندگی‌ها توزیع شده است، اما به تناسب افزایش عرضه خودرو، گسترش تأمین قطعات نیز در دستور کار قرار دارد.

source

توسط viraje.ir