منتشر شده در 05 دی 1403 ساعت 13:00
در مراسم تجلیل از برترینهای خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)برگزار شد، نمایندگیهای برتر شرکت های خودروسازی معرفی شدند. بر این اساس دو نمایندگی آرتان موتور آریایی و نمایندگی قاسم پور شرکت آرین پارس موتور موفق به کسب رتبه برتر در بین نمایندگی های خدمات پس از فروش خودروسازیهای کشور شدند. این موفقیت چشمگیر نتیجه تلاشهای مستمر، دقت فنی، و توجه به نیازهای مشتریان توسط این نمایندگیها است که توانستهاند در میان رقبا جایگاه برجستهای را از آن خود کنند.
بر اساس ارزیابیهای انجامشده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که در بین تمام نمایندگی های خودروسازان کشور در حوزه خدمات پس از فروش انجام شده است، این نمایندگیها به دلیل رعایت استانداردهای بالا در ارائه خدمات با کیفیت، دقت در ارائه تعمیرات و خدمات فنی، سرعت عمل در رفع مشکلات فنی خودروها، و مهمتر از همه، تأمین به موقع و دقیق قطعات یدکی، توانستند امتیازات بالایی کسب کنند.
یکی از عوامل اصلی در کسب این رتبه، دقت در ارائه خدمات و عدم نیاز به مراجعه مجدد مشتریان به تعمیرگاه پس از انجام خدمات است. این نکتهای است که همواره در ارزیابیهای کیفیت خدمات پس از فروش مورد توجه قرار میگیرد، زیرا نشاندهنده کیفیت بالای تعمیرات و خدمات ارائه شده است.
این دستاورد نشاندهنده توانمندیهای برجسته نمایندگیهای آرین پارس موتور در ارائه خدمات پس از فروش و همچنین ارتقاء استانداردهای کیفی و مشتری مداری است.
هدف اصلی برند لاماری، همواره ارائه خدمات با کیفیت و بر اساس استانداردهای شرکت آرین پارس موتور در سریعترین زمان ممکن به مشتریان بوده است و این رتبهها به عنوان تاییدی بر تلاشهای مستمر آنها در جهت بهبود و ارتقاء خدمات پس از فروش محسوب میشود.
source