به گزارش پرشین خودرو، شرکت پرشیاخودرو که ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای ب.ام.و و مینی در ایران است به مناسبت فرا رسیدن طولانیترین شب سال، جشنواره ویژه “یلدانه خدمات” را آغاز کرده است.
به بهانه آغاز این جشنواره نگاهی به خدماتی که در این طرح به مشتریان ارائه میشود، میاندازیم.
در همین ابتدا باید تاکید کنیم که مشتریان و دارندگان خودروهای ب.ام.و و مینی در کنار اعضای باشگاه مشتریان پرشیاخودرو میتوانند با مراجعه به نمایندگیهای این شرکت در سراسر کشور از خدمات ویژه جشنواره یلدانه خدمات استفاده کنند.
جشنواره یلدانه خدمات با محور ارائه خدمات متنوع به خودروهای ب.ام.و و مینی که از یکم دی آغاز شده بود تا روز دهم همین ماه میزبان مالکان خودروهای ب ام و و مینی خواهد بود.
خدمات این جشنواره در دو دسته مشتریان عمومی و اعضای باشگاه مشتریان پرشیا خودرو ارائه میشود که تفاوتهایی با هم دارد.
خدماتی که در جشنواره یلدانه خدمات به مشتریان عمومی ارائه میشود در حوزه قطعات، تیونینگ، رینگ و لاستیک، اکسسوری و باتری خواهد بود. عیب یابی رایگان با دستگاه عیب یاب نیز برای مشتریان به صورت رایگان انجام خواهد شد.
تمام خدماتی که به مشتریان ارائه میشود با تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصدی است که جذابیت این طرح را بیشتر کرده است.
نوع دوم خدمات در جشنواره یلدانه خدمات نیز به اعضای باشگاه مشتریان پرشیا خودرو تعلق میگیرد. اعضای باشگاه مشتریان در سه سطح privilege ، elite ، excellence میتوانند از خدمات این جشنواره بهرهمند شوند.
قطعات، تایر، رینگ، باتری، روغن، حمل با خودروبر، اجرت سرویس در محل و BSI هم از خدماتی است که به اعضای باشگاه تعلق میگیرد و سطح تخفیف هر دسته نیز متفاوت است.
اعضای ELITE باشگاه مشتریان پرشیا خودرو تخفیف ۱۰ تا ۳۲ درصدی دریافت میکنند. اعضای EXCELLENCE نیز از ۱۰ تا ۳۴ درصد تخفیف در خدمات بهرهمند میشوند و اعضای privilege هم خدمات را با تخفیف ۱۰ تا ۳۶ درصدی دریافت خواهند کرد.
ایاب و ذهاب سرویس در محل و عیب یابی با دستگاه عیب یاب نیز به صورت رایگان برای اعضای باشگاه فراهم خواهد بود.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس ۰۲۱-۴۵۹۱ و داخلی ۱۱۵۸-۱۱۵۰-۱۳۵۲-۱۲۴۷ ارتباط برقرار کنید یا به نزدیکترین شعبه پرشیاخودرو در محل سکونت خود مراجعه کنید.
source