#image_title

به گزارش مجله ماشین، کاوه دولتی، مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و حمایت از مشتری شرکت ملی پست، از بهبود قابل توجه روند صدور کارت سوخت خبر داد.

دولتی با اشاره به توسعه نرم‌افزارها و زیرساخت‌های پستی، اعلام کرد که بخش عمده‌ای از مشکلات قبلی در توزیع کارت‌های سوخت برطرف شده است. به گفته وی، باجه‌های پست اکنون قادرند شماره موبایل گیرنده را دریافت کرده و کد پیگیری را برای وی ارسال کنند.

وی همچنین به رفع مشکل عدم تطابق شماره موبایل در برخی کارت‌های سوخت اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، این مشکل نیز در حال حل شدن است.

دولتی با تاکید بر اهمیت رضایت مشتریان، به قرارداد جدید بین شرکت ملی پست و سازمان پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اشاره کرد که هدف آن کاهش زمان صدور کارت و افزایش امنیت تحویل آن است.

با اجرای این قرارداد، امکان درخواست کارت سوخت به صورت اینترنتی فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰ نیست.

دولتی در پایان گفت: با توجه به توسعه زیرساخت‌ها، زمان صدور کارت سوخت به صورت اینترنتی به حدود هشت روز کاهش یافته است. اما در روش حضوری، همچنان مشکلاتی در دریافت شماره موبایل وجود دارد که امیدواریم با رفع این مشکل، زمان صدور کارت در این روش نیز کاهش یابد.

لینک کوتاه نوشته

تسهیل در روند صدور کارت سوخت با توسعه زیرساخت‌های پستی