مقایسه نمایشگاه سازی در ایران و فضای بین الملل
برندسازی یا برندیگ، صرفا به عنوان عاملی برای فروش بیشتر محصول شناخته نمیشود، بلکه فروش، یکی از نتایج استفاده از ابزارهای این حوزه است.source
کد خبر : 64759
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 ژانویه 2025 - 22:31

برندسازی یا برندیگ، صرفا به عنوان عاملی برای فروش بیشتر محصول شناخته نمیشود، بلکه فروش، یکی از نتایج استفاده از ابزارهای این حوزه است.
source
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0