دیدگاه‌ها برای مقایسه نمایشگاه‌ سازی در ایران و فضای بین‌ الملل بسته هستند

مقایسه نمایشگاه‌ سازی در ایران و فضای بین‌ الملل

برندسازی یا برندیگ، صرفا به عنوان عاملی برای فروش بیشتر محصول شناخته نمی‌شود، بلکه فروش، یکی از نتایج استفاده از ابزارهای این حوزه است.source

کد خبر : 64759
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 ژانویه 2025 - 22:31

برندسازی یا برندیگ، صرفا به عنوان عاملی برای فروش بیشتر محصول شناخته نمی‌شود، بلکه فروش، یکی از نتایج استفاده از ابزارهای این حوزه است.
source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.