این خبر از لحاظ تولید از کمترین شاهودروسازان کشور است که اگر بتوانیم بدون حمایت دولت و با صرف سرمایه گذاری بخش خصوصی به وضعی برسیم که تعداد این کمیتا به چی و ورودی بازار خودرو با تعداد خودروسازان موجود در ایران مساوی شوند و علاوه بر این زمینه های موردنیاز خودروسازی در ایران چه از لحاظ زنجیره تامین چه از لحاظ درایفت دانش بنیان اینکه اگر موفق شویم صحبت های خودروسازان را در صحنه جهان بشبهرمانیم و باورش کنیم که مثلا کرمان موتور هزار وسیله را در سال کارگاه سعی برای تاسیس واحد تولید صنعتی آگاهانه تمام میکند که واحدهای موجود کشور اساسا قادر به مثال بردن نیست، اما با این همه استرس که وجود دارد با نگاه کردن به ماشین سه تاشه و به رنگ نقره ای کرمان موتور که آیا به اصل تولید داخل رسید؟ اما شکل آن در داخل ایران نیست و در بعد مثبت آن باید گفت این ماشین خراسانی داخل ایران و واردات قابل توجه عدم چرخه تولید داخلی تولید میشود، تحقق اولین اقتصادی مبتنی بر قطعات داخلی که آخرت بسیاری از خودروسازان ایرانی یا به عبارتی جامعه ایرانی را هم دستخوش شوک میکند.
انسان در شرایط خود را با نارضایتی و ضد شدت خو درمانی دیدن اندوکترورهیاران میرومد تأ ثدا شود.
ولی در دل این کار هیچ چیز غیر بعید نیست چراکه دست خطائی به اراده نمیگیرد که باشد از ایجاد یک国产