بازار خودرو، یکی از بخشهای حساس اقتصادی ایران است. خریداران خودرو در این بازار با انتخاب بین خودروهای عرضه شده به بازار با یک دیگر مواجه هستند. دراین میان، خودروهای با نام ژاپنی که در کارخانههای چینی تولید میشوند، بازخورد منفی دریافت کردهاند. از یک سو، این خودروها به دلیل کیفیت پایین، وجود نقص فنی، بررسیهای فاقد اعتبار که به نوبه خود باعث نارضایتی خریداران میشود. از سوی دیگر، مصرف بنزین و هزینههای sonrası از فروش این خودروها با توجه به تبلیغات فریبنده، متفاوت از چیزی است که خریداران در هنگام خرید به آن معتقد بودند.