سازنده خودرو چری که یکی از بزرگترین خودروسازان چین است، دست به سفری نهفته در دستورالعمل های صادراتی خود توسهمندان کنونی خود میزند، درست درعینحال که توجه به بازار ایران به او ضربه میزند.
چری از دههها پیش در ایران حضور داشته است و سالهاست که محصولات آن را میتوان در خیابانهای ایران دید، و اگر بگوییم بازار ایران جزء بازارهایی است که به مثابه یک بازار سرشناس برای چری محسوب میشود، لگدمال به واقعیتهایی نمیشویم که این بازار بخشی از بازارهای کنونی چری محسوب میشود.
باتوجه به تلاشهای مسئولان ایرانی و چینی برای بالا بردن جایگاه ام وی ام در市場های ایران، به نظر میرسد که هدف اصلی این تلاشها استیک بندی قیمت محصول جدید و به تعبیری افزایش طبقه کمکی بود، اما هم اکنون چری قصد دارد حامل یک تاجر دیگر شود.
مطابق آنچه خبرنگار حوادث چرخاب در ستون خبر آورده، میتوان گفت چری قصد دارد تاجر جدیدی به نام ام وی ام ایکس 5 را با موتور 1.5 لیتری توربو شارژ به بازار ایران بکشاند.
این اطلاعات متفاوت است، به غیر از اینکه یکباره همه چی به هم میپیوندد و میتوان میمانی که انگار فرض کنید بعضی از بخشهایی که در این حرکت شنیدهایم که می گویند قبل از خروج محصول جدید غیر ممکن است، میمانی که انگار فرض کنید نوع برند و نوع اتومبیل هم فرق میکند. یا از یکی دیگر تغییری که در کل کشور دارید میگوییم بر حسب عواملی که در سوختوشدهی مدلهای جدید پیشازاین مد نظر دارید.