هارلی دیویدسون با رونمایی از موتورسیکلت CVO Road Glide RR، طرفداران خود را با شگفتی برایfahren کرده است. این مدل در نمایشگاهی در آستین تگزاس معرفی شد و تمام آنچه که یک موتورسیکلت مسابقهای باید داشته باشد را دارا است. در حقیقت، موتورسیکلت CVO Road Glide RR با ۹۰ درصد از ویژگیهای یک موتورسیکلت مسابقهای واقعی تمام میشود.
طبق گزارش های کسب شده، موتورسیکلت CVO Road Glide RR با طراحی بدنه ترکیبی از کربن و آلومینیوم همراه است. استفاده گسترده از فیبر کربن در سرتاسر بدنه جلب توجه میکند. اجزای دماغه، گلگیرها، محفظههای جانبی و حتی پایه صندلی همگی از فیبر کربن ساخته شدهاند. بدین ترتیب، وزن این مدل ۲۲.۷ کیلوگرم کمتر از نسخه استاندارد CVO Road Glide است.
چراغهای جلو، عقب و دیگر جزئیات برای استفاده در جاده طراحی شدهاند. با این وجود، موتورسیکلت CVO Road Glide RR دارای چراغهای قانونی و یک سیستم صوتی حرفهای از برند راکفورد است.
طراحی این موتورسیکلت در حقیقت از مدلهای مسابقهای الهام گرفته شده است. استفاده از فیبر کربن در کنار قطعات آلومینیومی، باعث شده که این مدل نسبت به نسخه استاندارد، ۲۲.۷ کیلوگرم سبکتر باشد. در عین حال، موتورسیکلت CVO Road Glide RR چراغهای قانونی و یک سیستم صوتی حرفهای از برند راکفورد دارد.
سیستم تعلیق این مدل در جلو و عقب از برند Ohlins بوده و قابل تنظیم است. در جلو، از دوشاخ مسابقهای ۴۳ میلیمتری Ohlins FGR 253 Hypersport Superbike استفاده شده است. همچنین، ترمزهای آن توسط برمبو تأمین شده است و کالیپرها چهار پیستونه و دو تکه هستند.
در عقب، تعلیق شامل دو کمک فنر Ohlins است که مستقیماً از مدلهای مسابقهای شاخه King of the Baggers به امانت گرفته شده است. ترمز عقب نیز از برند برمبو بوده و کالیپر چهار پیستونه دارد.
هارلی دیویدسون CVO Road Glide RR در روزهای آخر سال ۱۴۰۳ رونمایی شد. بر اساس گزارش ها، این موتورسیکلت دارای قدرتی برابر با ۱۵۳ اسب بخار و ۲۰۳ نیوتن متر گشتاور است. مجموعه هیچ برنامهریزی جامعی برای عرضه این خودرو نداریم.