آیا کرایسلر به پایان راه رسیده است؟
کرایسلر، یکی از برندهای اتومبیل سازانه آمریکایی است که در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی و نبود مدلهای جدید در حال سقوط است. این برند که در سال ۱۹۲۵ تأسیس شده است، در طول تاریخ خود نمونههای موفق و شکستهای شدید را تجربه کرده است. با نزدیک شدن به قرنصدهاگی خود، سوالی در ذهن

کرایسلر، یکی از برندهای اتومبیل سازانه آمریکایی است که در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی و نبود مدلهای جدید در حال سقوط است. این برند که در سال ۱۹۲۵ تأسیس شده است، در طول تاریخ خود نمونههای موفق و شکستهای شدید را تجربه کرده است. با نزدیک شدن به قرنصدهاگی خود، سوالی در ذهن بسیاری از مخاطبان و کارکنان این شرکت حضور دارد که آیا این برند میتواند از این بحران عبور کند و به روزهای گذشته خود بازگردد یا نه.
کرایسلر در دهههای گذشته برندهای محلی مانند فولکسواگن و مرسدس بنز را در بازار جهانی نمیتوانست بگیرد. اما مدلهایی مانند کرایسلر ۳۰۰C و وویجر توانسته بودند مخاطبان خاصی را جذب کنند. اگرچه در سال ۲۰۲۱ استلانتیس اعلام کرد که کرایسلر تا سال ۲۰۲۸ به طور کامل به تولید خودروهای الکتریکی خواهد پرداخت، اما این برنامه به کلی به فراموشی سپرده شده است.
این برند به مرزهای نابودی کشیده شده است و برای زنده ماندن باید به سرعت دست به اقدام بزند. با یک مینیون که هشت سال از عمر آن میگذرد و هیچ مدل جدید یا نوآورانهای در دست توسعه، رقابت در بازار جهانی خودرو عملاً غیرممکن به نظر میرسد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0