دیدگاه‌ها برای مدیرعامل ایران خودرو: نیاز خدمات پس از فروش به بهبود مستمر و نظارت دقیق بسته هستند

مدیرعامل ایران خودرو: نیاز خدمات پس از فروش به بهبود مستمر و نظارت دقیق

مدیرعامل و یکی از اعضای هیات مدیره شرکت ایران خودرو در جلسه ستاد خدمات نوروز تاکید کرد که با هدف بهتر کردن فرایندخدماتی و افزایش اعتماد مردم به خدمات شرکت، با بهترین توانمندی ها و تدابیر لازم این هدف حاصل شود.

کد خبر : 74604
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 مارس 2025 - 12:36

مدیرعامل و یکی از اعضای هیات مدیره شرکت ایران خودرو در جلسه ستاد خدمات نوروز تاکید کرد که با هدف بهتر کردن فرایندخدماتی و افزایش اعتماد مردم به خدمات شرکت، با بهترین توانمندی ها و تدابیر لازم این هدف حاصل شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.