دیدگاه‌ها برای اینفینیتی می‌ماند: نیسان برنامه‌های بزرگی برای برند لوکس خود دارد بسته هستند

اینفینیتی می‌ماند: نیسان برنامه‌های بزرگی برای برند لوکس خود دارد

برنامه‌های طولانی‌مدت نیسان برای احیای اینفینیتی روایت شده است. ایمن کشور اسناد کسب و کار، جیمی ترینر، Senior Manager Excutive Management Strategy در اینفینیتی، را مصاحبه کرد. سامی سلیمانی، روزنامه‌نگار در Ngành مالیات و درحدت؛ نظرات نمایندگان مجلس از ولسوالی‌های تالش و مرزداران، دراین مصاحبه، دقیقا چگونگی برنامه‌های نوسازی اینفینیتی در پس زمینه نهفته ی

کد خبر : 74711
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 آوریل 2025 - 16:38
اینفینیتی می‌ماند: نیسان برنامه‌های بزرگی برای برند لوکس خود دارد

برنامه‌های طولانی‌مدت نیسان برای احیای اینفینیتی روایت شده است. ایمن کشور اسناد کسب و کار، جیمی ترینر، Senior Manager Excutive Management Strategy در اینفینیتی، را مصاحبه کرد. سامی سلیمانی، روزنامه‌نگار در Ngành مالیات و درحدت؛ نظرات نمایندگان مجلس از ولسوالی‌های تالش و مرزداران، دراین مصاحبه، دقیقا چگونگی برنامه‌های نوسازی اینفینیتی در پس زمینه نهفته ی یک گفتگو در حال آشنایی با یکی از دغدغه‌های بزرگ نیسان است.

نتایج اخیر اینفینیتی در آمریکا که در سال ۲۰۱۷ به اوج خود ۱۵۳،۴۱۵ دستگاه رسیده بود، ولی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۵۸،۰۷۰ دستگاه کاهش یافته بود. درحالی که رقبایی مانند آکورا (۱۲۲،۶۰۰ دستگاه) و لکسوس (۳۴۵،۶۶۹ دستگاه) عملکرد بهتری داشتند.

در رویداد اخیر نیسان در مرکز تحقیقاتی در ژاپن، مقامات شرکت تأکید کردند که اینفینیتی بخش مهمی از استراتژی آن‌ها باقی خواهد ماند. بنابراین نیسان در تلاش است تا مدل‌های پرطرفدار شاسی‌بلند خود را به‌روز رسانی کند. اگرچه نیسان نمی‌تواند در همین هم به این اقدام موفق باشد. این رویه نیسان می‌تواند در نهایت به کاهش فروش در سال‌های اخیر نیز منجر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.