با کاهش ۱۴.۵۴ درصدی ثبت خودروهای جدید در مارس، فروش این خودرو تاکنون ۵.۴۵ درصد کمتر از سطح سال پیش است.

مرگ ِ ترافیکی چند روز اخیر و خیزش ضد وحدت طلبی‌ها در قسمتی از اروپا باعث کاهش فروش انواع خودروها شده است. اینک برای فهمیدن میزان تأثیر این بحران بر صنعت خودروها، ترکیب فروش برخی از برندهای پر فروش را در سال‌های مختلف بررسی می‌کنیم.

در مارس، فرانسه، که همواره یکی از بازارهای اصلی خودروهای برقی است، ثبت خودروهای الکتریکی و هیدروژنی با کاهش ۱۴.۵۵ درصدی همراه شد. ازجمله این برندهای پر فروش، تسلا نیز در ماه مارس با فروش کمتر به نسبت مارس سال پیش، بازارهای جهانی را از خود στιبوک رفت. این کاهش فروش تسلا ادامه یک روند وهکومت منفی در زمان امرائه کاملاً منطقی به نظر می رسد.