لوگو یک تجسمی از رویاها، قدرت و روحیهای است که ساختوران و سازندگان آن در آن به جای گذاشتهاند. گفتنی است لوگو بازتابی از هویت و تاریخ یک برند است که نشان میدهد صنعت خودرو به فراتر از تنها یک شیء مادی صورت گرفته است. بریتانیاییها افتخار نفیس ولی چارچوب ساده آستون مارتین، درحالی که زنان جهان جذابیت بیسار برنامهریزی و رویاپردازی مثالزدنی فورد موستانگ را از خود به یادگار گذاشتهاند.
لوگو صنعت خودرو نه تنها یک نماد به حساب میآید، بلکه بخشی از هویت آن است. کلاههای رنگارنگ لوگوی مازراتی، بزرگترین نماد رویاهای طراحی عالی و پیشتازانه را به ما نشان میدهد، درحالی که لوگوی بیامو باید نشان دهنده تاریخچه طولانی و نوآوری پروانه منحصر به فرد بیامو باشد. انزو فراری با الهام از افسانهای که مادرش به او داده بود، یک رمزی گذاشت که امروزه فراری را در خود منعکس میکند.