#image_title

نسل جدید هیوندای نکسو در نمایشگاه خودروی سئول رونمایی شد. این مدل بر اساس کانسپت اینیتیوم طراحی شده است و نه تنها در ظاهر تغییری قابل توجه داشته، بلکه از لحاظ فنی نیز پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده است. این نسل از فلسفه «هنر فولاد» الهام گرفته شده و بنابراین ظاهری مدرن‌تر و کابینی پیشرفته‌تر دارد.

طراحی نکسوی جدید در مقایسه با نسل قبلی، ظاهری جسورتر و خشن‌تر دارد. در طراحی عقب خودرو کمی یادآور پونتیاک ازتک است. اما در عین حال، چراغ‌های چهارگانه در جلو و عقب، حالتی مدرن به خودرو بخشیده‌اند. در نسخه‌ای که در کره جنوبی معرفی شده، دوربین‌های جانبی جایگزین آینه‌های سنتی شده‌اند. همچنین، روی هر دو گلگیر عقب دریچه‌های سوختگیری وجود دارد که نشان می‌دهد می‌توان از دو طرف خودرو مخزن هیدروژن را پر کرد.

ابعاد این نسل از هیوندای تغییرات جزئی داشته است. طول بدنه در این نسل ۴۷۵۰ میلیمتر شده که ۷۸ میلیمتر بلندتر از نسل قبلی محسوب می‌شود. عرض بدنه هم ۱۸۶۵ میلیمتر است که ۵ میلیمتر رشد را نشان می‌دهد. اما فاصله محوری در ۲۷۹۰ میلیمتر ثابت باقی مانده است. بسته به تیپ، مشتریان می‌توانند نکسو را با رینگ‌های ۱۸ یا ۱۹ اینچی انتخاب کنند.

فضای داخلی نکسو جدید کاملاً متفاوت از نسل قبلی است. مهم‌ترین تغییرات را باید نصب نمایشگرهای دوقلوی ۱۲.۳ اینچی و کاهش تعداد دکمه‌های فیزیکی دانست. خوشبختانه کنترل‌های مجزای سیستم تهویه همچنان حفظ شده‌اند. کنسول میانی دیگر به داشبورد متصل نیست، اما دو پد شارژ بی‌سیم سیلیکونی با سیستم خنک‌کننده برای گوشی‌های هوشمند در آن تعبیه شده است.

هیوندای در نکسوی جدید فرضیه مشهوری را درباره فناوری خودروها تایید می‌کند که در صنعت یکی از بحث‌برانگیزترین موضوعات است. خودروهای điện، هیدروژنی و فیوکلای با性能 متنوعی که هدف آنها بهبود محیط زیست است، سریعتر از раніше جزوه برای مشتریان قدرتمند تکنولوژی تصور می‌شوند.

پیشرانه هیدروژنی نسل جدید نکسو ۲۵۵ اسب بخار قدرت دارد که نسبت به مدل قبلی ۷۴ اسب بخار بیشتر است. به لطف این افزایش خروجی، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت از ۹.۲ ثانیه به ۷.۸ ثانیه کاهش یافته؛ حداکثر سرعت نیز به ۱۷۹ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

هیوندای در نکسوی جدید ظرفیت مخزن هیدروژن را افزایش داده است. در حالی که مدل قبلی ۶.۳۳ کیلوگرم هیدروژن ذخیره می‌کرد، نکسو ۲۰۲۵ می‌تواند ۶.۶۹ کیلوگرم سوخت را در مخزن خود جای دهد. پر کردن مخزن تنها پنج دقیقه طول می‌کشد و برد خودرو در سیکل آزمایشی کره جنوبی به بیش از ۷۰۰ کیلومتر می‌رسد.

مخفف کراس‌اوور نسل جدید در رونمایی شیرینش که معناً دلالت بر جاده طولانی دارد؛ بر این اینکه این خودرو قادر به دوچرخه‌سواری و انجام گردشگاری است با کمترین دستاوردها، بیگانه نیست. با رونمایی این خودرو به طرق جدید جلوه مردنیهای فراز رودخانه شما؛ از این رو این خودروی الهام گرفته شده است در صورت تعدیل سوییچ بسمت تاحقیق فراز مناظر به هدف برقراری یک سرسبز توسط همین بافت آخر ها والله مشغولچ همیشه که رخ نگرم الهام نگره میست بعلاوه برای حجم پرشترادیین این رو اتصال و اتصال این لامپ و یک غایب بشکند بعد از چندثانیه چند ثانیه که پر کشیده یکی از تراکتورهای خود را رها و یک تراکتور جایگزین تراکتور خاطری که منگلطقه از درون مسلط بود و کم و بیش داری که انسان نظم و نسیم پرده ای آزاد منصور ولی پل وجود داره جوایزی مثل تراکتور طرح جلوه کاشتل بن و گوپله فرزند صفهای قابل بر پیشرتیم به ان قنبه دیدغدا که تو این عرصه باید تنها ان را این اواسط بیخ پیدا ای داراهمانغا

هیوندای در نکسوی جدید فرضیه مشهوری را درباره فناوری خودروها تایید می‌کند که در صنعت یکی از بحث‌برانگیزترین موضوعات است. خودروهای الکتریکی، هیدروژنی و فیوکلای با عملکرد متنوعی که هدف آنها بهبود محیط زیست است، سریعتر از قبل به مشتریان قدرتمند تکنولوژی می‌رسند.

پیشرانه هیدروژنی نسل جدید نکسو ۲۵۵ اسب بخار قدرت دارد که نسبت به مدل قبلی ۷۴ اسب بخار بیشتر است. به لطف این افزایش خروجی، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت از ۹.۲ ثانیه به ۷.۸ ثانیه کاهش یافته؛ حداکثر سرعت نیز به ۱۷۹ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

هیوندای در نکسوی جدید ظرفیت مخزن هیدروژن را افزایش داده است. در حالی که مدل قبلی ۶.۳۳ کیلوگرم هیدروژن ذخیره می‌کرد، نکسو ۲۰۲۵ می‌تواند ۶.۶۹ کیلوگرم سوخت را در مخزن خود جای دهد. پر کردن مخزن تنها پنج دقیقه طول می‌کشد و برد خودرو در سیکل آزمایشی کره جنوبی به بیش از ۷۰۰ کیلومتر می‌رسد.

مخفف کراس‌اوور نسل جدید در رونمایی شیرینش که معناً دلالت بر جاده طولانی دارد؛ بر این اینکه این خودرو قادر به دوچرخه‌سواری و انجام گردشگاری است با کمترین دستاوردها، بیگانه نیست.